Wszystko o:

moja klasa.pl

Moi PrZyJacIeLe

KoOcHaM * http: nasza-klasa.pl profile 18991526 ^^^^^^^^^^^^^^^ LaNdRyNeCzKa D D MoJa ŻaBa D LoVaM CiE MoJ bÓckÓ * TuBiSiÓ KoChAm CiE!! .:bReChT:. http: nasza-klasa.pl profile 17640483 _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_ MÓóJ ByŁy A TeRaZ NaJlEpSzY PrZyJaCiElL... Na ZaWsZe ZoStAnIeSz W MoIm Se

osobista notatka

Joe był przy mnie I wiem że będzie ze mną zawsze Kiedykolwiek bym go nie potrzebowała Zawsze ma dla mnie czas Dlatego się przyjaznimy JoE..TaaDaM!! http: nasza-klasa.pl profile 15666405 ~~ *~~ *~~ *~~ *~~ *~~ *~~ * AaA!! MoJa V! TyLkO MoJaA TrUsZkAwA^^ LoVaM CiE lt 3 lt 3 http: nasza-klasa.pl

Dobre i złe Web 2.0

Wpis ten dedykuję pewnej dziennikarce, która mnie ciągle męczy abym założył sobie konto... Ponieważ krytykowanie portalu nasza-klasa.pl jest obecnie modne pozwolę sobie również poużywać . Oczywiście moja krytyka jest podyktowana zazdrością i zawiścią, ale nie wobec twórców, którzy: wpadli na

Nasza Klasa...

...Pare miejsc... Na www.   http: nasza-klasa.pl   znalazłam...Moja Klase...ze szkoły podstawowej...To byla klasa D. - Nie wiem sam, co mi się marzy, Jaka z gwiazd nade mną świeci, Gdy wśód tych - nieobcych - twarzy Szukam ciągle twarzy dzieci.... I juz sie wzruszyłam...Na samo zdjęcie klasy... Ot

Pustka...

kwietniu na wycieczke jezykowa gdzie 4 godz to angielski reszta dla nas.. i te sprawy.. xD ^^ A w 2 klasie wyjazd do Włoch.. gt ^^ Ehh.. moja wychowawczyni kreci sie po naszej-klasie.pl i powiedziala ze wyczaila ze 4 osoby siedza caly czas na internecie.. ja to napewno.. bo na gg jestem praktycznie

nasza-klasa czy nasze-bezguście?

Coraz częściej zastanawiam się nad słusznością cenzury. Portal nasza-klasa.pl powstał, z tego, co mi wiadomo, w celu odnalezienia znajomych ze szkolnych lat. Odnalezienia i w miarę chęci odnowienia kontaktu. Z początku chyba rzeczywiście tak było, że ludzie odnajdywali swoich znajomych ze szkolnej

Mój brat

forum ma URL kran.foreo.pl lecz moje ulubione forum innych to www.ufs.pl i forum.wiaderko.com. No i to tyle dodam jeszcze tylko że mój adres E-Mail to dawidkosmecki interia.pl. Jestem na naszej-klasie.pl, lecz pisze się nasza-klasa.pl tam też jest moja siostra. Lecz mojej siostry adres to asiakosmecka

Czy pomagać w takiej sytuacji?

link do aukcji , link do archiwum Garnitur Armani link do archiwum google , http: tiny.pl bxfg , archiwum html We wiadomości pani Ania podała swoje nazwisko, wiek oraz nazwę miejscowości, w której mieszka. Wpisując te dane w wyszukiwarkę na portalu nasza-klasa.pl odnalazłem poniższe zdjęcia

moja klasa...

czy jest jeszcze jakaś osoba, która nie słyszała o startupie nasza-klasa.pl ? jeśli nie to wyjaśniam, że chodzi tu o odnalezienie, często po wielu latach, koleżanek, kolegów z ław szkolnych... warto się zarejestrowac, liczba użytkowników przekroczyła już 3mln ! w moim przypadku, jest to odnowienie

Chwila spokoju ? .

odnalazł Maxa przez portal www.nasza-klasa.pl . I niech mi ktoś powie, że ten portal nie jest naprawdę świetnym pomysłem! W każdym razie jak się okazało, Max mieszka w Irlandii, tylko w Limerick, od 3,5 roku, w maju bierze ślub z Tiną Irlandką . Jak przyjechali w sobotę w nocy, tak zostali do

www.nasza-klasa.pl

Napisał mi brat, że napisała mu moja koleżanka, że chciałaby cobym się zarejestrowała w serwisie www.nasza-klasa.pl. Mam tak, czego mój biedny brat nie wiedział, że na wszelakie echa z czasów szkolnych reaguję alergicznie. Nie mam pojęcia dlaczego. Nie wspominam z łezką w oku ani podstawówki ani

Dawnych wspomnień czar

No proszę, w Naszej-klasie czemu ona tak fatalnie chodzi na tych nowych serwerach? , społecznym sumptem, da się pozbierać zakurzone starocie, o jakich już człowiek w ogóle nie pamięta. Oto zbiorowa fotka mojej klasy z roku szkolnego 1967-68, którą odgrzebał mój dawny kolega. Moja-klasa.pl

Face2face czy via internet?

wnioskuję, że podobną funkcję zaczyna mieć słynna i wszech komentowana Nasza-klasa.pl , chyba to powinno się nazywać KOMPLEKS.PL ... no bo np osoba, która nigdy nie miała dziewczyny- pokazuje fotkę z dziewczyną, ktoś kto nie mial samochodu - ma fotkę z samochodem...itd itd.. Na szczęście, to jeszcze nie

Zagubiony Ojciec

Może ot tak: nbsp nbsp Ludzie wariują na punkcie nasza-klasa.pl, mojego domostwa to nie ominęło. Matka rodzicielka - nauczycielka przeszukuje odmęty portalu tegoż w poszukiwaniu swoich znajomych, ojciec pisze listy miłosne do kolegów i koleżanek z młodości, a ja czasem dostaję zaproszenia. Jako

Sieciowy sukces czy pułapka: nasza-klasa.pl

19:05:20 Jednym z najgłośniejszych miejsc w naszej sieci jest ostatnio portal: nasza-klasa.pl . Słyszał o nim chyba każdy, wielu z czytających te słowa ma tam z pewnością swój profil. A tak naprawdę z czym mamy tu do czynienia ? Pomysł z pewnością genialny - ogromne zainteresowanie i kilka

Wzorowy ucze 241

jesien, naprawde jest dolujaca, i jest przyczyna wielu groznych chorob..i zawalu serca... Ale, nie bede ja tez dzis marudzil, choc patrzac na kilka osttnich wpisow zauwazylem u jednej z osób wlasnie to o czym chcialem pisac. Nasza-klasa.pl. Trzy miesiace temu, jak sie tam pojawilem, nie bylo nikogo

Wysokiej klasy geniusz Naszej Klasy

każdym razem zadziwia i zatrważa jednocześnie. A dla tych co nie wiedzą adres portalu www.nasza-klasa.pl .

Yes, yes, yes :

filmy, a ostatnio nawet okupuje nasza-klasa.pl : Wracając do prawa jazdy, ustaliłam już termin egzaminu praktycznego 28.01.2008 godzina 6:00, to był pierwszy wolny termin : Kolejne były w połowie lutego. Jako ciekawostkę powiem, że w poznańskim WORDzie zamontowany jest wielki telewizor plazmowy

ZACISZAŃSCY NAUCZYCIELE- jakich zapamiętałem I .

była lubianą wychowawczynią.      Przeczytaj cz. II!!!    Opinie wychowanków o SP 84 na forum.gazeta.pl Warszawa- prywatne- Zacisze oraz na portalu NaszaKlasa http: nasza-klasa.pl school 44361 .

Nasza Klasa

Jeszcze nie starzy... już nie młodzi. Tacy jesteśmy. Moja klasa, a raczej jej część która się podpisała w dzienniku. Jak wszyscy buszuję ostatnio po portalu nasza-klasa.pl. U niektórych nieustające pasma sukcesów, prawdziwych czy na pokaz, nieważne... ważne że dobrze brzmi. Gdzieś w tle

Niedoczas

spotkałam, dzięki portalowi nasza klasa, też nie mogła uwierzyć, przecież dopiero chodziłam w ciąży. Na wieść, że mam jeszcze drugie 3,5 letnie złotko, w ogóle zaniemówiła.                    A wszystkim, którzy dysponują chwilą czasu polecam portal http: nasza-klasa.pl . Można tam zapisać się do

doktór w szponach Opaczności

nie wiedzą, jak się nasza medyczna buda nazywała, nie rozróżniają pojęć uczelnia, wydział, kierunek - i w efekcie nasze wspaniałe studia lekarskie pod Wawelem mają niemal tyle klonów na portalu nasza-klasa.pl , ile lat trwało moje wieczne studiowanie. No, q***a, ja chociaż wiem, jak się ta moja

Refleksji kilka, czyli o naszej-klasie raz jeszcze I .

sposób: 8222 Będę pisała pracę magisterską na temat quot Analiza kompleksów społecznych na przykładzie portalu nasza-klasa.pl quot . Teza jest taka, że ten portal jest dokładnym odzwierciedleniem kompleksów ludzi tam zapisanych. Już tłumaczę o co chodzi. Np. dziewczyny, które w szkole nie miały

web 2 : users 0

starych i najstarszych. Tak jest w przypadku strony www.nasza-klasa.pl. Dzięki jej istnieniu mamy szansę odnalezienia osób, których nie widzieliśmy od podstawówki i nie rozpoznalibyśmy - z wzajemnością - na ulicy. Friend will be friends? Maybe. Nie ma się przy tym co czarować. Autorzy strony nie zadbali o

URLOP NA BIEGUNIE.

nasza-klasa.pl ktos wkleil link do Pani strony. Nie przypuszczalem, ze moja nauczycielka od rosyjskiego tak dobrze sie miewa. Wilki podziw i serdeczne pozdrowienia. Artur Gałecki czas wpisu: 2007-11-28 14:59:20 99 Jestem pod wrażeniem : Niewiele się Pani zmieniła, mieszkanie zresztą też

naszaklasapeel...

i mieć +1 do mojego zajebistego teamu quot ziomali quot ... Teamu, z którego tak naprawde utrzymuje kontakty z kilkoma osobami - PARANOJA JA PIERDOLE!!  Dobrze że mi już preszło : Po trzecie - i tu akurat w sumie dobrze - nasza-klasa.pl stała się czymś pokroju sympatii randek chuj wie czego

Jacek Fedorowicz

 temu choćby możliwość umieszczania zdjęć na portalu nasza-klasa.pl. Z drugiej strony, kobiety są bardziej religijne, mniej zbuntowane, bardziej podatne na odpustowy kicz... Ciekawe, jakie spostrzeżenia poczyni Jacek Fedorowicz za kilka lat, co nam się w narodowym guście przez ten czas zmieni. 

Pomóżmy schronisku dla psów

. Głosujmy zgodnie z duchem fair-play....   P.S.A przy okazji..Może ktoś z Was ma chęć adoptować zwierzaka z konińskiego schroniska ? http: nasza-klasa.pl profile 20551816 gallery album 2 http: www.schronisko.konin.lm.pl weterani.htm http: www.schronisko.konin.lm.pl index_main800.htm   Wklejam

la skandal - NK is dead.

zonk: Przepraszamy - strona    http: www.nasza-klasa.pl niedostępna dla użytkowników serwerów xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Nie no, jak tak moża. Zostaliśmy pozbawieni oczów. Jesteśmy ślepi!!! Pozostaje nasza chora wyobraźnia... Aloha. ps. Pani X proszę aby do najbliższej wiadomości

Prawie jak rodzina

Żeby nie było, że mi się tu robi jakiś blog sportowy, to teraz dla odmiany coś prosto z życia wzięte. Z mojego ulubionego źródła jakim jest nasza-klasa.pl. Oto jak z dwóch zdjęć można zrobić jedno nie używając photoshopa. Baa nawet nie trzeba mieć podstawowych umiejętności Painta. Pomysłowość ludzi

Venture Capital cz. 1 - instrukcja obsługi i wszystko to czego od politycznie poprawnych marketoidów nie usłyszysz

od inwestora strategicznego tak jak zrobiła to np. Nasza-Klasa.pl Ten post jest pierwszym z serii 6 odcinków porządkujących moje wypowiedzi na temat funduszy Venture Capital i dofinansowywania nowych firm. Co robią VC? Aby w ogóle omówić dlaczego nie przyjąłem inwestycji od VC zacznę od

wasza-klasa.pl

wiadomosci? a licza sie te: quot kelnerzy, kelnerki łączcie się cały świat zaprasza cie do znajomych quot ? nasza, a wlasciwie juz wasza-klasa.pl zdycha. moze dla wielu osob, ktore faktycznie odnowily jakies wazne relacje portal jest wciaz wazny i potrzebny, czasem niezbedny. dla reszty zmienil sie w nowa

Nasza Klasa da się polubić?

wycieto ole, kim ona w ogole jest.. :D Czy podczas przeglądania NK zdażyło Ci się zobaczyć zdjęcie, którego niekoniecznie chciałbyś kiedykolwiek zobaczyć? Tak czy inaczej można natrafić na nagie zdjęcie i już przestało to chyba dziwić... znalazłem bardzo ciekawe zdjęcie na portalu nasza-klasa.pl

Serwisy społecznościowe

profilu będą wyświetlane nasz wiadomości z Twittera prekursor polskiego Blipa , zdjęcia wgrane na Flickra lub slajdy ze Slide 8217 a. www.nasza-klasa.pl Bezkonkurencyjny lider na naszym rodzimym podwórku. Istnieje od listopada 2006 roku. Do tej pory trudno określić, co tak naprawdę wpłynęło na

KOMENTARZE DOTYCHCZAS OPUBLIKOWANE

mini konkurs na historyjkę z Rychem?Takie prawdziwe historyjki.Życie przerasta wyobraźnię w przypadku Frączka,Ryszarda Frączka.   szepel 09-09-2009 17:59:58 http: nasza-klasa.pl profile 4358812 gallery album 2 1 polecam zerknąć na focisza, panisko na włościach: A pani Krystyna niech się

Święta XXI wieku

to jeszcze powodów, aby składać mało szczere życzenia, stale ta sama papka dużo tego, dużo tamtego . Portale typu Naza-klasa.pl też zawalają się coraz to bardziej wyrafinownymi graficzno modelowymi formami przekazywania życzeń. Choć tak na prawdę to nie ogrom i wyrafinowanie modelu choinki na

Obiad po Gdańsku

? Prawdopodobnie jeszcze po wojnie nie odnalazła się rodzina Musiałowskich, a nowa już się rodziła. W archiwum domowym nie znalazłam nbsp zdjęć z restauracji. Ale zupełnie przypadkowo na portalu n.klasa.pl odezwał się Zygmunt Ignacek, którego Tata pracował jako kelner w Gospodzie. nbsp Dzięki niemu mogłam wkleić

Czerwone niebo

Wczorajszy wieczór spędziłem na spotkaniu z klasą z podstawówki, odnalezioną dzięki niczemu innemu, jak boskiemu serwisowi www.nasza-klasa.pl . Oczywiście spotkało się tam nas mniej niż 1 3 klasy, ale to chyba było do przewidzenia. Spotkanie przebiegało w dość sympatycznej atmosferze. Oczywiście

w klasie pierwszej

39 o rysunkach sie mowilo i kto piatke ma ,kto nie... 39 To zdjecie przypomnialo mi sie, kiedy Feliks 39 skrzyknal sie 39 na pretext.blox w celu zalozenia strony na nasza-klasa.pl. To jest moja i Makowki klasa pierwsza, ale ja tu bede dopiero za rok, a Makowka juz jest - o, popatrzcie

Nasza znakomita klasa

http: nasza-klasa.pl school 51923 23   Same orły!!! Pozdrawiam:*     Moja klasa jest udana. Powiem tylko słowa te. Tyle osób się w niej mieści, i ja bardzo lubie je. Może czasem jest przegięcie. Może słuch wodzi mnie, lecz na pewno cała klasa, Na lekcji cały czas zabawia się. Najpierw

Idiotkek ci u nas dostatek

okupowane reklamami gg: 2742573 no wiec mow cos leniuszku ja: zawsze zwracasz się do chlopaków zdrobnieniem? 2742573 nie tylko ty masz taką taryfe 2225812 dasz nk? 2742573 ty 1 ja http: nasza-klasa.pl profile **cenzura** 2742573 nie masz fotki 2742573 oj grabisz sobie podaje nk ja: Lipnica Mala

Dawno mnie nie było...

stronie-www.nasza-klasa.pl Mozna odswiezyc bardzo stare znajomosci: Moja mama znów strzeliła focha...Mielismy dzis wyłaczone telefony-w nocy mnie budziły,bo pikały i je wyłaczyłam...Zaczelismy je ładowac około 15-o 16 próbowałam sie dodzwonic do mojej rodzicielki...nie udało sie.Siostra powiedziała

... Czas nie goi ran... On tylko przyzwyczaja do bólu...

podejśc do niego .... : quot Twój Wzrok, Patrzysz Jakbym Cię Skrzywdziła A To Przecież Ty Mnie Codziennie Ranisz... quot Po za tym była u mnie dziś koleżanka i założyłam jej konto na http: www.nasza-klasa.pl bardzo się ucieszyła z tego powodu i na dodatek przyniosła mi ćw z geografii

179

powiem to tak. nikt nie powiedział, że będzie łatwo. właśnie znalazłam na portal nasza-klasa.pl to nie jest zadna kryptoreklama moja dawna wychowawczynie : ba, nawet sie do niej odezwalam. ona pieczolowicie odpowiedziala a czmuz by nie no i zapytala co u mnie? a jak ja mam opowiedziec 7 lat

Lista tych, którzy pamietali

młodszy 4 Qlak-pierwszy wirtualny kumpel, który zaskoczył,ze jestem starszy o rok.Jego kobieta tez ma dzis urodziny tak więc bedzie o moich pamiętał dopóki są razem. 5 10.20-była dziewczyna puściła mnie kantem 15 lat temu ,mail czekał na mnie na portalu www.nasza-klasa.pl .Ale to chyba przypadek, bo

Trochę wolnego i co z tego wynika

, dlatego podejmę tylko jeden wątek. Wątek który trochę mnie poruszył. Fmmm ... jestem sentymentalnym, pieprzonym romantykiem - stąd mój approach to this. Otóż jakiś czas temu pojawił się w necie nowy portal - www.nasza-klasa.pl . Miejsce, gdzie wszyscy którzy uczęszczali do różnych szkół mogą się wpisać

zbiegów...

trochę dużo, ale co tam Z innej beczki: Kaśka pokazała mi stronkę www.nasza-klasa.pl i teraz durna siedzę i znajduję znajomych. I wysyłam zaproszenia. I moja wielka studencka miłość jest ho,ho..... moje słoneczko i gwiazdeczka na niebie oj, oj, oj się sentymentalnie zrobiło... kolorowo mi

Moze grill w Niedziele ?

chce :P . A wogole jackass. Patrzcie na tą fote jakiegos kolesia na naszej-klasie. Znalazlem swojego klona lol...tylko ma jakies krzywe zeby http: nasza-klasa.pl profile 514002 gallery 2 M-A-J-K

Z naszą klasą tu nie włażą.

zabujał się w Twojej trzynastoletniej córce i chce ja zaprosić na lody.  Ludzie z głową! Wszystko z głową! Czy to koniec popularności portalu nasza-klasa.pl? Pewnie nie tak szybko, z dnia na dzień kilkanaście milionów Polaków się tak ot nie wyrejstruje. W końcu tyle się pracowało nad licznikiem znajomych

Wielka Radość, czyli Podnosimy Kotwicę Łódeczki..

rocku?? Mam nadzieję! Ale nie wejdę na nk, żeby to sprawdzić!! Never !!! Nk.pl. N-k.pl. Nasza-klasa.pl. Nazywajcie to jak chcecie, ale ja jej nienawidzę. Tak, I hide this portal . Really. This is the worst portal all over the world this is stuped amp definitely pitiful. Embarrassingly . Nie

Rodzinka

tak na przykład umieścilam na NaszejKlasie.pl zdjęcie i podpisałam jako pierwszy w życiu spacerek. Dopiero później zorientowałam się, że zeskanowałam zdjęcie nie z lipca tylko z grudnia, a więc spacerek nie byl już tym pierwszym. Ale tego ojciec nie zauważył, mimo że podobno na pierwszym spacerku to

Wyszukiwarka osób Nasza-Klasa

Wyszukiwarka osób Nasza-Klasa to wtyczka do przeglądarki Mozilla Firefox, która umożliwia szybkie wyszukiwanie osób zarejestrowanych w serwisie Nasza-Klasa.

Wyszukiwarka osób zarejestrowanych na portalu Nasza-Klasa.pl wprowadza do górnego paska Firefoksa pole

Nasza Klasa Comment

Nasza-Klasa Comment służy do dodawania komentarzy na portalu nasza-klasa.pl w profilu lub zdjęciu, a także wysyłania prywatnych wiadomości oraz zaproszeń w sposób zautomatyzowany.

Nasza-Klasa Comment - obsługa programu jest banalnie prosta. Ogranicza się jedynie do

Nasza-Klasa Powiadomienia

powiadomić użytkownika o nowościach w serwisie nasza-klasa.pl. Wtyczka Nasza-Klasa Powiadomienia jest więc faktycznie narzędziem informującym o aktualnych komentarzach w profilu czy też nowościach związanych z galerią zdjęć i pocztą w serwisie Nasza-Klasa.

Nasza-Klasa

WebLock

mało skuteczna w przypadku stron erotycznych, ale można w ten sposób zablokować np. serwis nasza-klasa.pl.

WebLock pozwala na ograniczenie wyświetlania reklam, wysyłanie wiadomości elektronicznych a także czas korzystania z komputera. Interfejs programu jest intuicyjny i a

NGG Konwerter

społecznościowym nasza-klasa.pl - gdzie aby znaleźć przyjaciół należy wyeksportować na serwer NK listę kontaktów z Gadu-Gadu 7.x. NGG Konwerter jest całkowicie darmowy, do użytku własnego.

NGG Konwerter pozwoli Ci wyeksportować listę kontaktów z nowego Gadu-Gadu i przenieść ją do

Miejsca:

Warszawa (4)
Pawłów (4)
Zakopane (3)
Kraków (3)
Wiedeń (2)
Paryż (2)
Marki (2)
Kamienica (2)
Józefów (2)
Łódź (1)