Wszystko o:

cipki w spermie

CIPKA W SPERMIE....UNUŻANA.

nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp lt div id spl-gallery-navigation-left style display:block !important gt lt a id sf-gallery-navigation-button-left href http: www.sexplaneta.pl galerie 11188 spust-w-nastolatke 250570 gt lt img

Przyjaciel jej kochanka

zabronione! Aga, błagam nie pozwól mu.... Moich błagań nikt nie słyszał. W naszym małżeńskim łożu odbywała się prawdziwa orgia z finałem głęboko w żonie. W głowie miałem obraz grubego penisa Zbyszka, z którego walą strumienie białej spermy i zalewają mój największy skarb: cipkę mojej Agaty. Już nie

NOWY DOBRY ERO TEKŚCIARZ:

pieszczoty jego kutasa w trakcie gdy on posuwał go swoją ręką. Coraz głośniejsze jęki i krzyki świadczyły o nadchodzącym orgazmie. Panowie dochodzili jednocześnie, spuszczając się do cipki i w usta żony, która łapczywie połykała każdą porcję napływającej spermy. W tym czasie pozostała dwójka gości pozbyła

cd..

terazniejszosci gdy dotykal mojej reki czulam dreszcze i skurcze mojej cipki a moje sutki rosly maksymalnie , bylam zla ze mam okres bo jak mnie odwozil do mojego miasta mialam ochote powiedziec zeby zatrzymal sie gdzies w lesie i zgwalcilabym go , juz mialam ochote polozyc reke na jego rozporku i poczuc jak

Małżeńska przygoda 6

, którego zadaniem jest wylizanie całej spermy buhaja, który ujeżdżał moją kobietę. Ta rola była równie podniecająca, jak zniewalanie kobiet. Męscy kochankowie wyszli z cipek cudzych żon, dając do oblizania swoje kutasy mężom. Z ochotą, znowu poczułem fiuta w ustach. Wylizałem go dokładnie, a potem, tak jak

z pamietnika mojego obecnie 14 letniego syna cd.

10 lipiec 2013    po dosc mocnych przezyciach wieczor pizamowy trwal w najlepsze a zblizala sie polnoc dziwnie to wygladalo jak siedzialem w koszulce bez spodenek bez majtek i z moim oklapnietym mokrym od spermy kutasem a dziewczyny z podciagnietymi spodniczkami i golymi cipkami ...to idziemy

Wizyta w PornoKinie

. Lubię obserwować moment wytrysku, kiedy krople wydostają się kutasa by po chwili niczym ciepły deszcz spaść na moje ciało. Po chwili moja cipka zgodnie z życzeniem, była dokładnie zalana spermą. Z lubością wcierałam w skórę te męskie soki kiedy faceci dochodzili do siebie uspokajając oddech. Nie dałam

z pamietnika mojego syna obecnie 14 letniego

sasiadow , maja 9 letnia corke Agnieszke nawt mi sie podoba ma dluge czarne wlosy i juz cycuszki ma dosc spore fana dupcie , podniecila mnie bardzo jak ja zobaczylem w leginsach , dosc wyraznie zarysowala sie jej dosc pulchna cipka , tak mnie podnecila ze szybko musialem sobie zwalic i mialem zajebisty

Step Family - Odcinek 4 - Prawo serii

Łukasza. - Dzięki. - Mogę dotknąć? - Tego nie było w umowie, ale ok. Marcin wyciągnął rękę i palcami masował pierś dziewczyny.      - Jesteś gorąca! Pokażesz coś jeszcze? Na przykład cipkę. - Dobra, skoro już tyle widziałeś - powiedziała i ściągnęła spódniczkę zostając w samych majtkach. Marcin

Tatuaże mam na ciele

swoją ręką. Coraz głośniejsze jęki i krzyki świadczyły o nadchodzącym orgazmie. Panowie dochodzili jednocześnie, spuszczając się do cipki i w usta żony, która łapczywie połykała każdą porcję napływającej spermy. W tym czasie pozostała dwójka gości pozbyła się ubrania i zastąpiła swoich kolegów. Nadzy

Pragnienia żony - część 5 Więcej, więcej!

. Właśnie mnie wyruchał prawdziwy facet. Zrobił to jak nikt inny przed nim. Z przyjemnością dam ci do wylizania moją cipę. Wciąż jest rozdygotana i gorąca. No i mam ochotę na orgazm po takim seksie 8211 odpowiedziała jednym tchem i poczuła jak dopiero teraz, sperma wypływała z jej cipki. Rozchyliła nogi

W leśnej głuszy-Tylko dla dorosłych

sflaczały penis zdążył się w tym momencie wysunąć z piczy kobiety, wsunął go z lekkim trudem w spodnie . Odwrócił się tyłem do kobiety, która ścierała wyciekającą spomiędzy nóg spermę czerwoną rękawiczką , po czym chwiejnie ruszył w kierunku domku myśliwskiego. Dopiero teraz na tle poświaty padającej z

MOJE SEKS ROZKOSZE Z ALĄ. POZNAŁEM JĄ NA mCzacie . 32 050 32 225

na cipkę...                                  --                                                       Ja:                                      13 minut temu                                  Natychmiast wsunąłem całą dłoń w Twoje krocze

Ogłoszenia towarzyskie jakie wspomagają wszystkim.

sposób smakuje Marcina. Kasia powstała i delikatnie zlizywała moją spermę spośród cycków Andżeliki mrucząc. Ego wziąłem leżący na podłodze wibrator, poczym wsadziłem go w cipkę Andżeli i zacząłem ją posuwać. Andżelika się położyła tudzież wziąwszy wibratora z moich rąk sama się masturbowała aż do chwili

Lodzia cz.2 - Ogłoszenie Lodzi

. Zacząłem szukać w internecie kogoś, komu moja Lodzia mogłaby zrobić dobrze, ale każdy szukał tylko kobiet do pieprzenia. Z Grażynką umówiliśmy, że z obcym tylko seks oralny. A cipka należy tylko i wyłącznie do mnie. Dałem więc w necie ogłoszenie, że moja żona 35 koneserka spermy, z ogromną przyjemnością

Cuckold oczami kobiety - KOLACJA U MAŁGORZATY

dzieje się naprawdę. Z zaciekawieniem i wstydem patrzyła na wygoloną cipkę koleżanki przyozdobioną jedynie wąskim paseczkiem króciutkich włosów. Kiedy spojrzała w oczy Małgorzaty na jej twarzy zobaczyła pełny wyraz zadowolenia z zaistniałej sytuacji. - Ty też ściągnij - zwrócił się Michał do żony, po

Wyżeł cz.14

. Przygotowanym wcześniej sznurkiem skrępowała mu dłonie, a koniec przywiązała do słupa. Widok skrępowanego Wyżła sprawił, że poczuła w cipce przyjemny skurcz. Goły tyłek i wiszące pod nim jądra z kutasem, wyglądały podniecająco. Dorota podeszła do biurka i założyła rękawiczki. Potem stanęła za uległym i

My naughty sister - Rozdział 13

jej brat zalał jej tyłek.  - Dobrze, że to nie cipka - powiedziała z uśmiechem Nikola. - Pamiętam twoje uwagi, kiedy pierwszy raz uprawialiśmy seks, ale dziś pozwoliłem sobie na spust w tobie. - Akurat dziś jest mi bez różnicy. Brat wyjął kutasa z tyłka Nikoli, a z odbytu wyciekały resztki spermy

z pamietnika mojego obecnie 14 letniego syna

ulozylam mokrego na jajkach i oddalilam sie do swojego pokoju szybko wskakujac do swojego lozka splamiona z mokra dlonia od spermy , moja cipka jeszcze dygotala zsunalam zmoczone w kroku majteczki i jeszcze pelna wrazen zaczelam pocierac swoja szparke jedna dlonia a druga przylozylam do swych ust czujac

My naughty sister - Rodział 12

całować jej ciało. Nastolatka chwyciła brata za krocze i zaczęła ugniatać jego penisa. Kiedy ten usiadł na sofie, ona klęknęła na niej i rozpinała jego rozporek. W tym samym czasie Rafał odsunął jej majtki i zabierał się do lizania jej cipki. Nikola poczuła te pieszczoty i zaczęła ssać penisa Dawida

My naughty sister - Rozdział 6

, ale nie widział siostry na dole. Pomyślał, że pewnie jest w swoim pokoju. Wszedł na górę i zaczął iść korytarzem.  - Nikola? Gdzie jesteś? - Tutaj! Usłyszał jej głos i poszedł w jego stronę. Wszedł do pokoju i zobaczył jak Nikola leży na łóżku nago i masuje swoją cipkę.     - Co ty ... robisz

Czerwone majtki

wzgórkiem i cipką pocierała ptaka. Jeszcze tyłkiem wykonałem parę ruchów, dociskając jej pupę i koniec. Piękny koniec. Leżeliśmy dłuższą chwilę w bezruchu, w powietrzu unosiła się woń mojej spermy. Potem potarliśmy się jeszcze o siebie, pościskałem jej pupę i plecy, kleiliśmy się do siebie, byliśmy jak

Szkolna Dyskoteka

pieścili jej piersi. Ktoś ukląkł z przodu na materacach i chwytając ją za włosy wsunął swojego penisa do jej ust. Opięła ciasno go wargami, a on wsuwał go i wysuwał. Wszyscy dochodzili prawie równocześnie. Pierwszy wytrysnął ten co rżnął ją w cipkę. Wpompował czwartą już dawkę gorącej spermy w jej pochwę

Monika c. d. 4

jej cipce kilkoma szarpnięciami. Spuściłem się w nią po raz pierwszy. Pewnie, że ja też wolę bez gumki. Wystrzelony kutas pławi się w tych wszystkich płynach i wolno studzi erekcję. Pewnie, że wolę! 8222 Było świetnie! Nigdy nie chcę już tych prezerwatyw. Dosłownie czułam jak wytryska pan na moje

A Ty będziesz na to patrzył , cz.3

Nagle Konrad wysunął palce z cipki ale za chwilę włożył je z powrotem tylko, że tym razem trzy. Czułam jak się rozpychają mocno w mojej pochwie. Michał, który mnie podtrzymywał gniótł moje piersi wolną dłonią. Palcami ściskał i drażnił sutki. Te mocne pieszczoty spływały gdzieś do mojego podbrzusza

EWA CZ.1

udalo mi sie dobrac do duzych cycorow Ewy o malutkich brodaweczkach udalo mi sie dotrzec reka do jej cipki gtora byla goraca i napalona a do tego ociekala sokami Ewa nie depilowala cipki gdy zrobilem sie dosc ostra palcowke i osiagnela orgazm probowalem zanurzyc swojego naprezzzonego kutasa w jej

Lodzia

aluzję i w następnej chwili spuścił się prosto do buzi Grażynki. Tak mnie to podnieciło, że złapałem ją za biodra i podrzuciłem kilka razy w górę zalewając spermą jej cipkę. Kutas wypadł z jej buzi i lśniący sperma zwisał smętnie. Żona liznęła go kilka razy, a potem ze śmiechem opadła plecami na mój tors

Rok 4 - Odcinek 7 - Marzec

, trzy minuty aż w końcu i on spuścił się obficie w moją cipkę. Gdy wyjął kutasa od razu wyleciała z niej stróżka białej cieczy. Jeden z nich rozchylał moją pizdę i wszyscy obserwowali jak sperma wylewa się z niej.  - Ubierzmy się, bo zaraz będziemy hamować - powiedział konduktor zauważając, że pociąg

Wyżeł cz.6

. Pogłaskała się po nim, przez wargi aż po oczko między pośladkami. Potem złapała płatki w palce. Masowała je, ściskała i rozchylała na boki. Wciąż patrzyła na mężczyznę i jego reakcje. Nagle palcami jednej ręki przytrzymała wargi szeroko rozchylone a palec wskazujący drugiej wsadziła sobie głęboko w cipkę

cipki w spermie

... Renata 8212 10:50 oszaleje Tadeusz 8212 10:50 Jebiemy  Cię teraz  obaj...ja  w  cipkę  a  on  w pupkęl...       Tadeusz 8212 10:51 Wijesz  się  z  rozkoszy... Renata 8212 10:51 o tak Tadeusz 8212 10:51 Widząć to babka podchodzi do Ciebie...i pakuje Ci w usta swój

Cipka

Każdy facet myśli o finale w cipce. Wejść w mokrą, gorącą cipkę, zacząć posuwać, ruchać mocno. By na końcu dostać w środku orgazmu, wytrysnąć spermą, spuścić się w cipce. To normalne. Wiem, że gdy jestem na ulicy to nie jestem jedyny, który patrzy na kobiety, jak na obiekty seksualne. Dochodzi do

cipki w spermie

  KUTAS  RŻNIE  CI  BUŹKĘ  AŻ  STĘKASZ  I  CUDOWNIE JĘCZYSZ  Z  ROZKOSZY. Tadeusz 8212 21:12 KOCHAM  CIĘ..,.W  TEJ POZYCJI.... Tadeusz 8212 21:13    Z  KUASEM W  BUZI   A  CIPJKĄ  NA  MOIM  PYSKU...       z   USTAMUI UMACZANYMI W tWOICH  SOKACH  I  WYCIEKU Z  CIPKI.  Tadeusz

z pamietnika mojego obecnie 14 letniego syna cd.

wiec ujalem w swoja dlon i zaczalem walic wyobrazajac sobie ze wkladam go do cipki malgorzaty ze ona bierze go do ust i spuszczam sie jejna twarz na cudowne cycuszki , bardzo szybko wystrzelilem do umywalki , zalozylem suche kapielowki i udalem sie naplaze , sasiadka malgosi juz byla pod parasolem i

Michał cz. V

moje podbrzusze z olbrzymią częstotliwością. Nie wytrzymałem i wystrzeliłem w jego usta. Pracował nad nim dalej, a ja wiłem się na łóżku. Miałem mega orgazm. Strzelałem spermą raz za razem. On dzielnie połykał wszystko. Kiedy przestał sięgnął po moje piwo i jednym haustem wypił je do końca. Otarł

Małżeńska przygoda 5

Część 4 Wstałem i poszedłem do żony. Leżała na plecach, więc z łatwością w nią wszedłem. Miała twarz mokrą od lizania cipki. Gdy ją posuwałem, szepnęła mi, że podnieca ją jak liżę kutasy innym facetom i poprosiła bym dał się wyruchać w tyłek. Powiedziała mi, że w restauracji Grzesiek obiecał, że

EWA CZ.2

poslisk wystarczylo jeszcze kilka mocniejszych pchniec i Ewa piala ja strzelalem do jej cipki sperma nie pozwalalem jej jednak ochlonac moje palce zaczynaly pracowac wokol i wewnatrz rozpalonej czerwonej cipki a wlasciwie cipy duzej kobiety pakowalem niemal cala dlon do najdalszych miejsc znalazlem jej

EWA CZ.2

poslisk wystarczylo jeszcze kilka mocniejszych pchniec i Ewa piala ja strzelalem do jej cipki sperma nie pozwalalem jej jednak ochlonac moje palce zaczynaly pracowac wokol i wewnatrz rozpalonej czerwonej cipki a wlasciwie cipy duzej kobiety pakowalem niemal cala dlon do najdalszych miejsc znalazlem jej

Sylwester i czterdziestoletnia kurwa cz. 1

ruchem rozpiąłem pasek i ściągnąłem spodnie. Właściwie to mi same spadły. Zsunąłem majtki i ukazał się moim oczom nabrzmiały penis tak twardy jak skała magmowa. Marta w tym czasie uklęknęła na łóżku i wypięła tyłek. Widok w tej chwili był obłędny. Wypięta dupka i na środku już wilgotna cipka która tylko

Asystentka Waldemara c. d.

nimi cipkę, Głaskałem ją po pupie, pieściłem ukryte w staniku piersi. 8222 Karolinko, możesz nieco przyspieszyć? 8221 8222 Dobrze. Mów mi, proszę, co mam robić 8230 8221 8222 Chwyć go cała dłonią i 8230 tak, tak jak teraz. Świetnie. 8221 Głaskałem jej małą jędrną cipkę. 8222 Jak

Nie spodziewała się...

jakby byli nastolatkami. Przez te marzenia jej cipka wilgotniała non stop wydzielając obfite ilości soczków tak,że dla niepoznaki musiała moczyć się co jakiś czas w chłodnymBałtyku. Gdy w końcu miało dojść do upragnionej akcji on odsunął się od niej mówiąc, że chyba zaszkodziło mu słońce i nic z tego

Najkorzystniejsze oferty towarzyskie pozwalają gotową zasadą na sukces.

. Całowałem jej szyję, płeć i uszy. Po chwili pociągnąłem spódniczkę powyżej, położyłem rękę na jej cipce. Gatki były mokre. W tym momencie powiedziała 8222 dość, wystarczy 8221 dodatkowo odsunęła się ode nam. Następne dni mijały bez niespodzianek. W mieszkaniu funkcjonowaliśmy jak małżeństwo mimo to bez

Pierwszy gangbang

czas go wycofać i część spermy wylałem prosto na jej cipkę, nie było to jednak problemem. Moi koledzy nie mieli z tym problemu. Dwóch następnych jeden po drugim dupczyli ją swoimi pałami, sperma na ich fiutach cały czas rozprowadzała się poprzez jej cipkę.  Wszystko odbyło się w godzinę max. Nas było

My naughty sister - Rozdział 9

Dawida sterczał już odpowiednio, dziewczyna odwróciła się i wypięła.  - Pomasuj mnie trochę braciszku - zachęciła. - Z chęcią - opowiedział i zaczął masować jej pośladki - Świetnie wyglądasz w tych legginsach - mówił i masował jej cipkę przez ubranie - Miałaś świetny pomysł - komentował dalej uderzając

jesienna mgła

sromowe, wtedy ona delikatnie ściskała go palcami. Całe to zamieszanie spowodowało, iż pomimo wcześniejszego spełnienia, w szybkim tempie był gotowy skończyć. Wytrysnął na jej cipkę, widział ściekającą spermę po jej udach. Czuł się urzeczony. Lecz to nie był koniec. Jęknął w myślach że juz więcej nie

My naughty sister - Rozdział 16

podniecony celując na obie dziewczyny.     Kiedy cała sperma wydobyła się z jego penisa, dziewczyny na zmianę oblizywały jego kutasa. Ich buzie były całe w nasieniu. Dawid po wszystkim odsunął się od nastolatek. - Wyglądasz jak ostatnia suka! - powiedziała Nikola do koleżanki. - Ty też! Jak totalna

Gwałt

mlaskanie wydobywające się z jej ust. Obiema dłońmi mocno schwyciłem jej włosy i głęboko, jak najgłębiej wciskałem się w gardło. Zaczęła charczeć. Nie przestawałem, dociskałem jej głowę maksymalnie do siebie. Drapała mnie po nogach i uderzała w łydki. Chlustałem spermą głęboko do gardła. Długo dociskałem ją

Every single night

omieszkałam też zachaczyć o jądra. nbsp Aaron w tym czasie czując zaciskając się mięśnie mojej cipki z ekstazy wiedząc, że za chwile i ja będę szczytować, przyśpieszył swoje ruchy, czułam uderzenia jego jąder o pośladki to mnie jeszcze bardziej podniecało, doszliśmy oboje, jego sperma zalała moje wnętrze

Every single night

dominująco moimi ruchami, w tym samym momencie poczułam jak znalazłam się na ziemi na czworakach a drugi mężczyzna zaczyna masować moje pośladki, nieśmiało i delikatnie, schodził coraz niżej i niżej aż dotknął całą dłonią gorącej i napalonej cipki, i kiedy moje usta pracowały nad jego kolegą, on jednym

Pragnienia żony - część 3 Młodość

. Ręce podnosił przy tym do góry, uwydatniając bicepsy i tricepsy. Mięśnie barku tworzyły potężną obręcz z karkiem. Patrzyła na nie zauroczona, wciąż z ręką w cipce. Potrafiła dostrzec każdy detal mięśni pleców. Promienie słońca wpadające przez skromne okno grały cieniami na jego ciele. Brunet stał z

Zapowiadał się kolejny samotny wieczór.

z podniecenia cipkę. W tym momencie odgięłam głowę mocno do tyłu. Zaczął powoli, wręcz leniwie opuszczać moje spodnie. Kiedy już się ich pozbył uniósł mnie do góry łapiąc mocno za tyłeczek i zaniósł szybko do pokoju i delikatnie rzucił na łóżko. Klęcząc przy łóżku pochylił się nad moją cipką

Jak doszło do wizyt w burdelach

koń. W dotyku skóra gładka jak jedwab. Nie ma faceta na świecie który wytrzymał by więcej niż minutę widząc taką dupkę i czując tak wilgotną cipkę. Ale wyobrażenia szły dalej. Gdy kierownik zerżnął ją od tyłu i sperma spływała jej po udach Joasia nie czekając na zakończenie miłej randki przyklęknęła

Rok 4 - Odcinek 10 - Czerwiec

zmianę. Czułam również jak ich ręce masują moje uda i przenoszą się wyżej aż do cipki. Odwzajemniałam pocałunki i czekałam na więcej. Szybko przejęłam inicjatywę i zaczęłam macać ich krocza. Mężczyźni zdjęli koszulki i zaczęli ugniatać swoje penisy w spodniach. Skupiłam się na Tomku i całowałam z nim. Od

Piegus c. d. 2

jej nogi, zetknęła stopy. Wewnątrz powstał romb, z bardzo jasną cipką u góry. Dłonią lekko masowałem myszkę. Już bardzo chciałem w nią wejść. Dość pieszczot. Płytko zanurzyłem palec, była należycie przygotowana. Założyłem prezerwatywę. 8222 Daj go, chcę go sobie possać. 8221 Położyła głowę na

My naughty sister - Rozdział 11

pośladki i wsuwając język pomiędzy nie. - Wiem jak działa na ciebie moja cipka - odpowiadała jęcząc pod nosem. - Podoba mi się też twoja dupcia. Chętnie bym ciebie w nią zerżnął. Nikola oprzytomniała. - Chyba żartujesz. Nie ma mowy! - powiedziała stanowczo. - Dlaczego? - To nie dla mnie. Nigdy tego

cipki w spermie

się powiększa i sztywnieje między moimi wargami. Anita zaczęła lekko wzdychać, i czułem, że nadszedł czas, by dobrać się do jej cipki. Nie przerywając całowania piersi, rozpiąłem jej spodenki i zaciągnąłem z nóg. Aby nie tracić czasu odchyliłem na bok koronkowe majteczki i wsunąłem dłoń w jej krocze

Kolekcji erotyczne pospychają nie tylko w celu wybranych.

podwiniętą powyżej sukienką, na podłodze leżały jej czarne gacie. Miała szeroko rozłożone nogi także trzymała w rękach wibrator. Na należący do mnie widok uśmiechnęła się jak również wsadziła wibrator sobie w oferty erotyczne cipkę plus zaczęła nim poruszać. Po chwili skinęła na mnie, moja osoba wszedłem do

Przygoda na plaży

każdego następne ruchu. Nagle poczuła jak mężczyzna leżący pod nią kończy wlewając swoją ciepłą spermę wprost w jej rozgrzaną cipkę. Delikatnie wysunął się spod niej podczas gdy ten aktualnie penetrujący jej ciaśniejszą dziurkę złapał ją silnym męskim ruchem za biodra i podciągnął tak aby klęknęła na

Niespodzianka

jednocześnie bardzo zmysłowe. Z podniecenia uniosłam biodra, a moja cipka puściła pierwsze soczki. Spojrzałam na niego. Wtedy potarł między palcami mojego sutka. Otworzyłam lekko usta żeby jęknąć z rozkoszy. Patrzyłam na niego. Nadal trzymał mnie za szyję. Drugą rękę przesuną w stronę majteczek. Byłam już

Opowiadanie erotyczne

tors. Ja swym paluszkiem draznie twa slodka cipeczke i czuje jaka ona goraca i jak pulsuje cala i mokra się robi. Mój kutas caly sztywny i twardy i zaraz wytrysnie fontanna goracej spermy w twe usta i je cale wypelni. Ty go coraz bardziej ssiesz , wylizujesz calego i me jadra jak i go uciskasz swa

BI - TELEFON

całować i lizać. Wsuwałem język do środka, usiłowałem złapać wargami jej łechtaczkę. Aneta krzyknęła bym objął cipkę ustami. W tym momencie przycisnęła się do mnie, nie mogłem ruszyć głową. Aneta zaczęła sikać. Struga moczu popłynęła śladami spermy Roberta. Przez chwilę poczułem się jak nocnik. Aneta

Koleżanka z pracy

stronę tyłka. Szybko ściągnąłem jej majtki i nie czekając na więcej rozłożyłem jej nogi na schodach, jedna wyżej, druga niżej. Wkładanie jej palca prosto w cipkę było niczym wkładanie palca w tort urodzinowy - miękko, mokro i przyjemnie. Im głębiej go wkładałem tym bardziej ją całowałem bo nie mogła

Mój pierwszy raz...

,poruszałem ekstremalnie szybko biodrami. Nawet gdy czułem,że zaraz dojdę nie zwalniałem a wręcz przyśpieszałem. Kochałem jej jęki to jak krzyczy: Nie przestawaj. To był najlepszy dzień w życiu w końcu poruchałem. Po chwili już nie wytrzymywałem. 4. -Taaaaak oooo tak!-Wrzasnąłem strzelając spermą w środek jej cipki

Uległa pani domu

całej siły ścisnęła Dawida między udami a potem rzuciła się w spazmach orgazmu pod ciężarem jego ciała. Mężczyzna wysunął się z niej i chwycił kutasa w dłoń. Przesunęła po nim w kilku szybkich ruchach i oblał kilkoma strużkami strzelającej spermy włoski na cipce. Dalia stała przy nieosłoniętym oknie

Rok 4 - Odcinki 11 i 12 - Wakacje na wsi część 3

w rękę. Waliłam go mocno, a po chwili znów miałam go w ustach. Obciągałam go aż do uzyskania odpowiedniego wzwodu. - Moja kolej powiedział. Połóż się - oznajmił. Wstał i zrobił mi miejsce. Położyłam się wygodnie, a on ściągnął moje spodnie, odsłaniając moją cipkę. Pochylił się i delikatnie muskał

Urodziny babci.

cudownie wyglądasz! - westchnął, spoglądając na jej szerokie biodra. -Podobam ci się? - spytała. W odpowiedzi podszedł do niej i zaczął całować od stóp do głowy: począwszy od szyi, poprzez piersi i brzuch, a skończywszy na cipce i udach. Jego usta pozostawiały na jej skórze mokry ślad. Drżała. W

Rzecz o ... Cz.1

uwielbiasz jak kochanek zalewa moja cipkę swoja gorącą spermą i jak potem wypływa z jej wnętrza. W tym momencie Michał jęknął głośno a z jego kutasa wystrzelił biały strumień. Drgnął jeszcze kilka razy. Gdy otworzył oczy na jego twarzy malowało się zażenowanie i wstyd. - Posprzątaj i umyj się, za godzinę

Sex na wymianie językowej

zchodzi niżej i połyka mojego kutasa. Oj to bedą wakacje. Czułem sie wspaniale w jej cipce, ona podnosiła sie o puszczała lekko. - Jedz szybciej - rozkazała. Przyłekałem te tosty, jajka, piłem mleko, myslac ze nie zdąże chyba jej dotknąć. Zaczeła skakać mocniej, jedną ręką sie podtrzymując, druga

My naughty sister - Rozdział 4

przesuwał rękę w okolice krocza dziewczyny. - Tylko masował? - Tak, obiecuję. Nikola rozchyliła nogi, a Dawid masował jej cipkę przez majtki. Rozpiął tylko guziczki od jej koszuli i odsłonił nagie piersi.                       Cudowny widok, taki jak zapamiętałem - pomyślał tylko i dalej

następna randka z Renatą...na Badoo. Pełny tekst-bez korekty.

      OK.  Przystąpmy  do rzeczy... Tadeusz 8212 00:45 Chcę jednocześnie  kochać was  obie... Renata 8212 00:45 mmm Tadeusz 8212 00:47 W  salonie  prawie pusto. Kładę się na tapczanie  a  Ty...  pokazujesz  siostrze aby  okrakiem siadła nad  moją twarzą  tak aby  cipka

CYBERSEX Z RENATKĄ I JEJ SIOSTRĄ....OBIE DOJRZAŁE DAMY Z BADOO.

...  pokazujesz  siostrze aby  okrakiem siadła nad  moją twarzą  tak aby  cipka  była nad moimi ustami. Renata 8212 00:47 mmm Tadeusz 8212 00:48 Ty  natomiast  włóż  mego mena,  tylko  go wcześniej  śliną   zwilż  aby  lekko  mógł  wejść w  Twoją  cipkę. Tadeusz 8212 00:48 Cipka Twojej

U wujka

bliska orgazmu, bo gdy wujek wystrzelił ze swej armaty prosto w jej usta, padła na leżak z głośnym krzykiem, druga i kolejne fale spermy trafiły na jej twarz i piersi ciocia leżała nieruchomo z palcami w cipce i zaciśniętymi nogami, wujek masował sobie a wytrząsając ostatnie kropelki spermy na jej

SEKS Z RENATKĄ......bez fotek.

:33 wsuwam palce  między uda... Tadeusz 8212 23:33 dotykam  cudownej Twej  cipki. Głaszczę  ją... Renata 8212 23:33 mmm Tadeusz 8212 23:33 jednym palcem  wciskam się  w  nią... Tadeusz 8212 23:34 masuję  tam  ścianki....cipeńki... Renata 8212 23:34 juz czuje 2780053

Pragnienia żony - część 4 Byk

pochwa domagała się wypełnienia. Nie przeszkadzało jej, że mężczyzny, który zaraz przyjdzie nigdy nie widziała w życiu. Ci dwaj którym obciągała, a jednemu połknęła spermę nie należeli nawet do kręgu dalszych znajomych. Po raz pierwszy widziała ich dzisiaj, a wczoraj w ogóle nie brała pod uwagę, że

Mała orgietka

był rewelacyjny. Tuż przed szczytowaniem Darek wyciągnął swojego kutasa z cipki Ani i doprowadzając się do wytrysku ręką patrzył na wijącą się w spazmach orgazmu Anię. Jego sperma pokryła jej brzuch, szyję a nawet twarz. Obydwoje zakończyli zabawę i usiedli obok siebie odpoczywając z zadowoleniem

Ty....

usta, by po chwili znaleźć się w łóżku. Głaskałem Twe włosy, delikatnie muskałem wargami Twe uszka, pieściłem piersi, brzuch, nogi. Lizałem Twe rozpalone ciało, delikatnie ssałem sterczące sutki, dotykałem i pieściłem Twą cipkę, by po chwili zanurzyć w niej swój język. Później powolutku wracałem

Historia kochanki -cz1. to bylo 25lat temu

piska domych ust wydawalo mi sie ze czuje smak jego spermy chociaz w zyciu nie widzialam tryskajacego kutasa ani nie mialam pojecia jak wyglada sperma, chociaz mialam 3 braci , kiedys zaproponowal zeby przyslala mu kilka wloskow z cipeczki i chusteczke nasiagnieta moimi sokami z cipki - zrobilam to a on

SEKS Z RENIA NA BADOO.....

  wargami  pieszczę  cipeńkę  a  palec  posuwam  w  dupci... Tadeusz 8212 10:41 Cudowna  jesteś  z  tym  wypiętym  ciałkiem... Tadeusz 8212 10:41 podnieca  mnie ten wypięty  Twój  tyłeczek  z  cipką. Renata 8212 10:41 milo Tadeusz 8212 10:41 chcę  Cię  zerżnąć.... Renata

12 miesięcy seksu...

! Jak ona wygląda seksownie! Marcowe wypięcie pupy. Poczuć gorącą, afrykańską pałę. Potężną i długą. Nie martw się żonko, ja potem wyliżę cipkę z białej spermy czarnego kochanka. Kwiecień plecień, bo przeplata. Trochę kobiet, trochę mężczyzn. Moja żona oddała się starszemu panu z brzuszkiem, który

Kawiarenka 4

. Wczepiałam się w cudowne, soczyste pośladki. Z trudem powstrzymywałam się, by zrzucić zbędne ubranie, rozkraczyć nogi, by swobodnie wepchnęła mi głęboko, pachnące brudną ścierką, palce, by wsadziła mi całą dłoń i wypierdoliła mnie mocno. Ona też czuła, że chociaż całuję ją, to mój język szuka jej cipki

Moje początki

dalej i zaraz miałam orgazm. Podziekowałam mamie za niezwykłe prezenty. W końcu będę mogła bawić się sama swoją zabawką. Często kiedy słyszałam delikatne jęki z mamy pokoju sama brałam wibrator i bawiłam się. Te orgazmy mnie powalały. Po kilku zabawach tak sobie wyćwiczyłam moją cipkę, że wibrator

Cuckold oczami kobiety - Marzenie Adrianny

mocny skurcz. Potem jeszcze jeden i jeszcze jeden. Po kutasie mężczyzny spłynęła gorąca fala soków. W następnej chwili on sam zalał cipkę spermą. Ada opadła na mężczyznę, który przytulił ją do siebie. Drżała i czuła jak ciało jej mężczyzny też jeszcze drży. Kiedy się trochę uspokoili, położyła się obok

Monika c. d. 1

podniecony, czerwony na twarzy dociskał jej głowę wciskając w nią swojego grubasa, aż się zakrztusiła. Wytarła wierzchem dłoni usta i przytrzymując ręką członka wbiła się cipskiem na niego i znów: góra 8211 dół, góra 8211 dół. Pan ściskał jej cycki. Ja też byłam bardzo podniecona, z cipki dosłownie mi

Z pamietnika mojego 14 letniego syna cd

kiedys 7 razy w ciagu dnia i nocy ale ostatni raz to juz prawie nic nie wytrysnelo i nawetmnie troche bolalo,....usmiechnela sie i rzekla....widzisz ja tez czesto sie bawie swoja cipka pieszczesie palcami albo prysznicem podczas kapieli ale jak tak razem piescilismy sie to jest duzo fajniej musimy

Nazywam się Jan Nowak.

6. Pierwsi ludzie w raju.   Znowu usłyszałem jęk. Czułem, jak jej cipka zaczyna pulsować. Moje ruchy stały się szybsze i jeszcze bardziej gwałtowne. Po chwili posuwałem ją jak dzikus, który przynajmniej rok nie widział kobiety. Od uderzeń stolik przesuwał się po mokrym piasku. Moje jaja

Wizyta u koleżanki

sterczące jak posągi suty, i jeździłem językiem dokoła nich. Była strasznie podniecona, prześcieradło pod jej cipką było już mokre od potu. Zszedłem do jej pięknego pępka i zacząłem wiercić językiem w środku, wierciła się i rzucała na łóżku. Jedną ręką masowałem jej lewą pierś, a drugą byłem w środku

No i się zaczeło ...

, chce się nim pobawić Wtedy w 4 sekundy byłem już w samej bluzce , ona dłonią jak dotknęła mojego wacka znowu czułem się jakbym oszalał , pieściła go powoli , był on cały z spermy dosłownie,  po pierwszym wybuchu , spoglądała na niego i masowała - nigdy nie bawiłam się kutasem  to jest mój pierwszy

Zaliczenie

pozwalając mu na wejście 8211 zawsze tak się przekomarzała z nowym członkiem, który po raz pierwszy miał w niej zawitać. Była to rozkoszna pieszczota dla cipki, a jeszcze większa dla penisa. Kiedy łebek wśliznął się do przedsionka, zwarłam i wyparłam go z niego, tylko po to by chwilę później rozchylić się

Cameltoe slide

zgrabne nogi. Opinający ciało strój delikatnie spłaszczał jej duży biust, a ciemne, pięknie otoczone sutki wystawały przez oczka materiału. Tylko w jednym miejscu strój kompletnie obnażał ciało. Z dużego wycięcia pomiędzy udami, swą jasną i doskonale gładką skórą, spoglądała na niego cipka. Miała pokaźny

SEKS MARYNI I TADEUSZA PRZED MECZEM POLSKA-ANGLIA. Tuskowi działacze z Platformy i to spaskudzili!!

8212 20:45 Ty  chyba  też masz takie odczucia,bo Twoja  cipka  zaczyna  się prężyć...i  pulsować...Razem... szczytujemy..... Tadeusz 8212 20:45 Krzyknęłaś  gdy  strumień  spermy uderzył  w  Ciebie.  Tadeusz 8212 20:46 Raz  za  razem...tryska nasienie... Tadeusz 8212 20

MOJA PORANNA RANDKA ... mnie było dobrze...

:47 chcę  go mieć  w  sobie... 2789566 Tadeusz 8212 12:47 do  buzi? czy cipki?   Tadeusz 8212 12:48 pragnę  być w  Tobie  w obu tych  podniecających miejscach Twego ciałka Renata 8212 12:48 tez tak chce 2789575 Tadeusz 8212 12:49 Wypnij więc  pupkę... Tadeusz 8212

cipki w spermie

8212 12:54  Oszaleję  z  podniecenia. Moja cipka zaraz eksploduje!!!  AAAAA ... rżnij..mam orgazm... 2789619 Tadeusz 8212 12:54 i ja  dochodzę....już..   Renata 8212 12:54 zerznij mnie..wszędzie...To  wspaniałe!!! 2789626 Tadeusz 8212 12:54 eksplozja...sperma tryska  w

TEKST BEZ FOTEK Z SEKS CYBER RANDKI RENATY I JEJ SIOSTRY Z BADOO.

  TEN BLOG  WART  JEST  3 153 600 USD,                 WG  WYCENY :  Google AdSense!!!     Tadeusz 8212 00:45 Chcę jednocześnie  kochać was  obie... Renata 8212 00:45 mmm Tadeusz 8212 00:47 pragnę  wejść  w  Twoją  cipkę 65279 Renata 8212 00:47 mmm Tadeusz

SEKS RANDKA Z 16.05.2012 R.

8212 12:41 Twoja  cipka  to  prawdziwe  cudeńko. Renata 8212 12:42 milo 2789536 Tadeusz 8212 12:42 Pupa  też  Tadeusz 8212 12:42 Biorę  Cię  w  ramiona... Tadeusz 8212 12:42 przyciskam do  siebie... Renata 8212 12:42 tak bym wreszcie chciala 2789540 Tadeusz

Pies

tyłu a ona sama ssała drugiemu kutasa. Potem następowała zamiana. Albo siadała na jednego okrakiem ujeżdżając go a drugi, łapał za jej pośladki i patrząc na zniewolonego mężczyznę, rozchylał je mocno, pokazując mu jak kutas przyjaciela wbija się w cipkę jego żony. Z przyjemnością też wdychał

Fisting i pissing- Fetysze - Pamiętniki hot wife cd.66

erotycznego obłędu. Ona najbardziej polubiła fisting. Polega on na wkładaniu całej dłoni do pochwy lub odbytu. I o ile nigdy nie polubiła pieszczenia swojej drugiej dziurki tak do dzisiaj wręcz uwielbia kiedy do jej cipki jest wkładana cała dłoń. Uwielbia kiedy w pochwę nawilżoną jej własnymi sokami, sperma i

My naughty sister - Rozdział 5

skupiając się na sobie. Dawid nadal zabawiał się jej cipką. Rozchylił jej wargi i wsunął do środka dwa palce. Zaczął penetrować jej wnętrze coraz śmielej. Spojrzał w oczy Nikoli. - Nie przestawaj - powiedziała.     Dostając przyzwolenie na dalsze działania Dawid zaczął mocno palcować jej cipkę. Jego

Osiemnastka przy nadziei

po raz kolejny są problemy z wejściem w jej ciasną cipkę. Po kilku próbach w końcu czubek członka wbija się do środka co powoduje natychmiastowe odwrócenie się głowy partnerki i rzucenie z przerażeniem w oczach 8222 nie w tyłek 8221 . Okazało się, że kutas wbił się przypadkowo w jej dupę. Niestety

Nauka francuskiego

konwulsyjne drgawki trzech osób, będących w amoku. Pierwszy nie wytrzymał Mariusz, oblewając spermą ciało naszej partnerki. Następnie wyjąłem kutasa z cipki i wytrysnąłem jej na twarz. Praktykowanie różnych pozycji trwało jeszcze dobrych kilka godzin...

RYZYKOWNA GRA CZ3

obwódkami i jej delikatny zarost na podbrzuszu, cały w lśniących sokach i wyciekającej spermie. Ogarnęło go takie podniecenie, że stracił panowanie. Rzucił się na nią, przewrócił ją na trawę. Zsunął błyskawicznie spodnie uwalniając wyprężonego kutasa. Rozsunął jej nogi i spojrzał na wyeksponowaną cipkę

Noc Pod Namiotem

przygryzać delikatnie jej nabrzmiałe sutki. Obydwie pary kochały się w klasycznej pozycji, dziewczyny trzymały się przy tym za ręce, obydwie postękiwały, chłopaki posuwali się w ich cipki coraz szybciej i szybciej, wilgotne piczki zaczęły produkować coraz więcej soków. Pierwszy doszedł Tomek, jego kutasa

Miejsca:

Naga (234)
Marki (24)
Adamów (18)
Warszawa (17)
Skąpe (13)
Kamienica (12)
Bata (10)
Poro (8)
Sławków (7)
Końskie (6)