Wszystko o:

życie nastolatek

Życie nastolatki w Japonii nie jest lekkie

. Wiadomo, że każdy w wieku nastoletnim jednocześnie chce się wyróżniać i przynależeć do grupy. Wiadomo, że nastolatkom zależy na tym, co inni o nich myślą. Ichikawa nie odkrył Ameryki, ale i nie przedstawił owych oczywistych prawd w nowym świetle. Zaserwował słodki film obyczajowy to nawet nie dramat z

żYCie nAStOLAtkA....

,wpadamy ciągle w jakieś płapki stawiane przez los, coraz częściej wychodzimy na głupich i coraz żadziej nam się coś udaje. Bowiem życie nastolatki nie jest takie łatwe jak nam się wydawało gdy mielismy po 7,8 lat. Chociaż dzieci które maja 9 lub 10 lat uważają się za nastolatków. Ale tak naprawde  się jest

Dziwne życie Nastolatki?!

A więdz tz. Ja już napisałam o sobie i w innym temacie, oraz napisałam o Idolach dwuch. A dziś nie zamieżam pisac jakiś poetyckich wiersszy, albo nawet słów. A więdz dziwne Jest to moje życie Nastolatki.   Mam juz 13 lat... Przeżyłam Miłość Prawdziwą... Lecz Ona długo nie trwała. Oczywiscie Kocham

To życie nastolatki...

Codzienne życie nastolatki: Każdy na ten temat ma inne zdanie. Jedni mówią że życie jest piękne, drudzy że ciężkie a trzeci że trzeba myśleć o tym co jest teraz a nie co było i co będzie. Ja nie mam zdania na temat życia które wytrzyma chociażby tydzień. Codziennie je zmieniam bo dorastam, bo

żYCie nAStOLAtkA....

,wpadamy ciagle w jakies płapki stawiane przez los, coraz częsciej wychodzimy na głupich i coraz żadziej nam się cos udaje. Bowiem życie nastolatki nie jest takie łatwe jak nam się wydawało gdy mielismy po 7,8 lat. Chociaż dzieci które maja 9 lub 10 lat uważaja się za nastolatków. Ale tak naprawde  się jest

Otyłość...

nbsp nbsp Otyłość to częsty problem nastolatków...wiem ,że w tym poście mogę niektóre osoby urazić , więc z góry przepraszam jakbym kogoś uraziła ale wiem także ,że jak czasami usłyszy się słowa Powinnaś coś z tym zrobić to ruszasz do działania. Wiem z moich doświaczczeń dużo o byciu grubsz

Życie nastolatki Rozdział 3

Aaaaa!! Czemu ja musze byc taka mila dla wszystkich ?! Ha wiem czemu, bo mnie tak rodzice wychowali, zawsze mi powtarzali Bądź miła dla innych, wtedy inni będą mili dla ciebie bosz po co ja się ich słucham, muszę to zmienić i to natychmiast ! W domu byłam po 15-nastu minutach.Szybko zjełam buty

Z życia nastolatki

Cześć ! To mój pierwszy blog . Na początku napisze  o czym ten blog będzie   będzie o życiu rodzinnym   o życiu prywatnym  o życiu szkolnym   i w ogóle o problemach zwyczajnej normalnej młodzieży  Będą też konkursy , filmiki , zdjęcia ,opowiadania . Mile widziane jest również zadawanie pytań 

Z życia nastolatki

Hej wszystkim co myślicie o takim zespole muzycznym polskim noszącym nazwę Afromental ? Ale nie tylko tym będziemy się zajmować jak wiemy dl wielu uczniów klas 6 szkół podstawowych nadchodzi czas pisania egzaminu wiem bo sama jestem 6-klasistką hehe       A teraz jeśli pozwolicie będzie  trochę

Dziwne jest życie nastolatki...

Życie nastolatki jest dziwne, skomplikowane, szalone, trudne, ciekawe, zadziwiające i wspaniałe... Ostatnio mam dylemat. Wciąż zadaje sobie jedno pytaie: Czy można czuć coś więcej do chłopaka, z którym zerwałam bo go nie kochałam?? Nie potrafię znaleźć odpowiedzi na to pytanie. Dotyczy ono właśnie

Życie nastolatki Rozdział 1

  Pewnego dnia kiedy szłam sobie spokojnie do domu od koleżanki, zauważyłam idącą parkę, byli bardzo szczęśliwi , wtedy pomyślałam sobie Czemu ja nie mogę być szczęśliwa ? Chyba los tak chciał . Zawsze chodziłam sama do domu po szkole i do szkoły, z przyjaciółkami spotykałam się jedynie w szkol

Życie nastolatki Rozdział 5

Nie lubie kiedy moja mama wchodzi mi do pokoju jak ktos do mnie przychodzi, nie lubie a wrecz nienawidze. Z Bartkiem zaczeliśmy dziwnie na siebie patrzeć i wybuchliśmy smiechem. Ja. Sorry za mame ona zawsze wchodzi mi do pokoju kiedy ktos do mnie przychodzi. Bartek.Nie no spoko nic nie szkodzi. J

rozdział I

nbsp Życie nastolatki : jest dziwne, skomplikowane, szalone, trudne, ciekawe, zadziwiające i wspaniałe...w tym rozdziale nbsp chciałabym wam trochę o powiedzieć o moim życiu ale w czasie przeszłym. No więc zaledwie 2 lata temu przeglądałam portal społecznościowy nbsp facebook .Wtedy przyszło

Życie nastolatki Rozdział 2

  Już się boje co chce mi powiedzieć... Ja.Czego chcesz ? Bartek. 65279 No bo chodzi o to że ty mi ... Ja. Co ja ?! Bartek.No bo... Ja.No wykrztuś to z siebie.! Bartek.No już już, to jest dla mnie trudne, po tym co ci zrobiłem nie zgodzisz się na pewno. Ja. Bartek na co mam się zgodzić ? Bartek. No

to są normalnie jaja, czyli życie z nastolatkami

Monster Zapomniałam im wytknąć, że niech się cieszą, że szczoteczki do zębów dostają nieużywane! Ogólnie Monstery, szczególnie starsze, maja jakiś napad egocentryzmu, narcyzmu  oraz zazdrości. Nie powinnam się dziwić, wszak to typowa charakterystyka nastolatka, ale jednak zmiana jest uderzająca. - Co

Z życia nastolatki

Hej wszystkim co myślicie o takim zespole muzycznym polskim noszącym nazwę Afromental ? Ale nie tylko tym będziemy się zajmować jak wiemy dl wielu uczniów klas 6 szkół podstawowych nadchodzi czas pisania egzaminu wiem bo sama jestem 6-klasistką hehe  

Popołudnie z TLC: Mój mąż jest gejem, Chaz - nowe życie, Drag queen - marzenie nastolatka

, w tym programie pokazuje że oświadcza się jej. Poniżej fragment kontrowersyjny     O 16:00 Drag queen - marzenie nastolatka, historia nastolatka Jamie ego Campbella, który marzy, aby zostać zawodową drag queen. W programie chłopak w wyjątkowo szczery i otwarty sposób mówi o swojej przyszłości .

nasze życie z nastolatkiem...

tak to dzisiaj! O godzinie 8.55 nasz pierworodny awansował do rangi nastolatka. Nawet nie piszę   kiedy to zleciało zleciało jak z bicza strzelił. Mam wrażenie że dopiero wczoraj tuliłam malutkie ciałko do siebie a dzisiaj tulę byczka który niebawem mnie przerośnie i będzie spoglądał na  mnie z

Samookaleczanie...

Zaczne od tego że będą na tym blogu także zwariowane posty ale chciałak zacząć od tych...poważniejszych... Może młodsze czytelniczki jeszcze nie słyszały o tym ,ale gimnazjalistki napewno... Jakim trzeba być człowiekiem żeby się okaleczać???...jak to się zaczyna??? Jak można sobie coś takiego zro

Recenzja książki Kirsty Moseley

unikała jakiegokolwiek fizycznego kontaktu.I czemu Liam od ośmiu lat przychodził do niej na noc.Nie będę wam zdradzała takich szczegółów. Jest to też o przemocy, seksie oraz problemie rodzinnym. Powiem tak dla ludzi , którzy uwielbiają książki o miłości itp. albo o życiu nastolatki. Bardzo polecam

Moje życie w skróconej wersji D

edukacji. Jak każda nastolatka, mam też swoją miłość. Chłopak ma na imię Hubert. Jest taki wspaniały. Siedzi ze mną w ławce i jest strasznie wkurzający D, ale i tak go kocham, a co mi tam. Niedługo polonez, nie zatańczę z nim, tylko z Konradem bleee , ale jakoś to będzie mam problem z doborem sukienki

Każdy dzień choć jest zły ma w sobie coś dobrego

zauważyłam, że ciągle kłoce się z moją mamą o takie tam głupoty. Zastanawiam się czy tak musi być??? Czy każda nastolatka ma tak samo??? Może to ja się zmieniłam. Ale czasem wiem, że to najfajniejszy okres w życiu każdego człowieka w którym można się wyszumieć. Cieszę się, że mogę wogóle go przeżywać, bo

Mój pierwszy wpis na własnym blogu.

Jest to jak już się domyślacie z tytułu mój pierwszy wpis na blogu. Dlategoe też będę starać sie w skrócie opisać mój dzisiejszy dzień aby was nie zanudzić. Mam nadzieję że moje życie jako nastolatki nie jest takie nudne i że was tym trochę zaciekawię.A i mam 15 lat : . Więc dzisiaj wstałam o 5

Początek...

, dobrych znajomych i garstkę tak zwanych kumpelek.Moje życie jest dość barwne ale nie o nim będe pisać najwięcej nawet nie wspomną o śpiewaniu -mojej kolejnej pasji .Chciałabym na tych internetowych stronach stworzyć powieść o nastolatce, która po stracie rodziców zamieszkuje w obcym kraju

Życie bezdomnych nowojorskich nastolatków LGBT

kryptogejach lub po prostu mężczyznach powodowanych ciekawością. Ciężko powiedzieć, jakie motywy nimi kierują. Wśród stałych klientów znalazła się nawet grupa chasydów. Dank opowiada, że za seks z nastolatkami płacą też mężczyźni i kobiety niewiele po dwudziestce... Vice.com . Plus dokumenty, reportaże i

życie nastolatek

HEJ Dziewczyn! Niektóre z was skończyły już na pewno 11 lat . Wiele problemów nastolatki zaczyna się właśnie od tego roku życia . Jednym z problemów jest MIESIĄCZKA  . Pamiętajcie o tym , że okres to nie choroba !!! Nie zamartwiajcie się tym , że nie będziecie mogli ćwiczyć na WF - je czy pływać

Zatem na powitanie

                A zatem cześć!       Będę tutaj pisała o swoim życiu nastolatki :D         Wszystkie na pewno mamy jakieś swoje szkolne ogólnie gimnazjum itp.itd. problemy. Ja chociaż na razie chodzę do szóstej klasy też mam swoje problemy. Czasem po prostu nikomu nie chcemy . powiedzieć o swoich

Pilot.. hearts

nastolatki, będę tu wpisywać moje błędy, ale również to czego radzę NIE robić. nbsp Co tydzień będzie post pod tytułem Moje Top10 - Najlepsze piosenki według mnie. Do każdego będzie numerek np: Moje Top10 2 Oraz co tydzień prawdopodobnie we Wtorki będzie post pod tytułem In a w następnym tygodniu

Pora nadać początek końcu .

Jestem zwykłą nastolatką która popełniła zbyt dużo błędów. Jednymi z najgorszych problemów są: - rodzina, - waga, 65279 - chłopak . Najbardziej rodzina obciążyła mnie problemami, potem chłopak a waga to codzienny problem większości nastolatek. Tylko że ja nie jestem chuda i po prostu nie mam

Nie wiem co myśleć

się że będę tego długo żałować. W sumie raz się żyję, ale może teraz mówię że dam radę i pogadam z nim ale jak tam pojade i go zobaczę to się od razu wycofam.. Trudne jest życie nastolatki

Początek

Jak w tytule wspomniane jestem nastolatkiem. Mam na imię Dawid. Chodzę do szkoły na profil biologiczno-chemiczny. Jestem miłą , sympatyczną i koleżeńską osobą. Nie wiem jeszcze kim chciałbym zostać w przyszłości. nbsp Blog będzie poświęcony mojemu codziennemu życiu. Moim sprawom, problemom

cześć!

Dzisiaj napisze wam o super zespole którym jest DKA! A więc:... ... Daniel Kaczmarczyk zawsze osiągał wielkie sukcesy w sporcie. Za zdobycie tytułu 3-krotnego Mistrza Polski Juniorów w skoku w dal otrzymał propozycję wyjazdu do USA. Przebywa tam już 2 lata. Jego pierwsze utwory powstawały właśnie w

Piosenka - ,,Byłeś moim światem

Moja w własna piosenka ... Pierwszy raz ją pisałam więc nbsp nie ma rymów ani nic ... dawajcie opinie : Byłeś moim światem 1.Ten dzień , słońce , szum wiatru i ty Stałeś tam z kolegami , śmialiście się Patrzyłam cały czas na Ciebie a ty na mnie yee Nie mogłam Ciebie wrzucić z pamięci Co ty ze m

Początek :

Hej! Tu nastolatka i zaczynam prowadzić bloga o moich problemach życiowych i o wspaniałych plusach mojego życia. Wiadomości o mnie :  -mam dwanaście lat -chodzę do 5 kl. po wakacjach do 6 -jestem nieco dziwaczna i często mi odbja -kocham zwierzęta to już chyba wszystkie ważne informacje

Trochę o mnie ..

Sokrates który ma 2 lata . Uważam sie za brzydką i grubą , jak każda nastolatka mam kompleksy ... Narazie to chyba wszystko : Wpisy bede dodawać codzień znaczy bede sie starać i mam nadzieje ze ktos przeczyta moj blog 3

Coś o mnie.

Nazywam się Justyna i mam 16 lat. Postanowiłam założyć bloga by co nieco wam opowiedzieć o moim codziennym życiu. Mimo iż mam tylko 16 lat przeżyłam już dość wiele. Nie jestem zwykłą nastolatką ,która często kaprysi czy chcę by wszystko kręciło się wokół niej. Otóż tak nie jest. Jestem trochę inna n

moje życie z nastolatką

Wchodzę do domu wykończona męczącym dniem. Lulu coś wyje i jeszcze w progu atakuje mnie pytaniem: - Mamo, z czego jest aria, którą nucę i jak się nazywa?! - Odejdź dziecko ode mnie, daj mi wejść do domu. - Mama nie jest wykształcona muzycznie - z niedźwiedzią pomocą spieszy Kaj. - Mamie należy za

czesc dziewczyny

kocham takiego patryka ale  on pije i pali a dziewczyn w to nie wciaga i na dziewczyne by reki nie podniusl wiem bo moja kumpela go przy kolegach wywalila i szarpala a on nic nie zrobil i on mila dziewczyne ona ma na imie tak jak ja justyna ale wolaja na nia tysia na mnie mysia i ona jest spoko

bez żadnych powitań...

Hej wszystkim , postanowiłem że na moim blogu nei bedzie notki ala : quot hej wszystkim to jest mój kochaniutki blog :D komentujie quot sranie w banie i tyle :D nie mam zamiaru traćić czasu na coś takiego :D:D więc : tylko napisze kto jest kto nasza paczka : Ja P-J lt czyt.pidżej gt Justyna

Kogucik i kotek w rowie

      Cześć.Opowiem co działo się wczoraj w szkole i poza zajęciami.Otóż wczoraj w szkole mój pewien koleś z klasy Przemek K. Kogucik miał na głowie koguta, ale oczywiście nie dosłownie, po prostu zrobił sobie małego irokeza, ale muszę powiedzieć że nie wyglądał w tym za dobrze P.Pani z fizyki rozd

Na początek coś o mnie.

dlatego kiedy chodziłam do 3 klasy podstawówki postanowiłam coś z tym zrobić.Poszłam do pani pedagog i wtedy w moje życie zaczął ingerować sąd i kurator. przy okazji jezeli to nie jest ciekawe możecie przejść do części drugiej dużo razy też się przeprowadzałam ponieważ moja mama miała duże problemy

na początek

  Na początek opowiem wam trochę o sobie . Mam 14 lat niektórzy mówią , że mam rude włosy , ale mi się zdaje , żę mam ciemny blond . Chodzę do 2 gimnazjum . Moją najlepszą przyjaciółką jest Ola uczymy się ze sobą od przedszkola , ale przyjaźnimy od 4 klasy . Obydwie jesteśmy szalone . Dobrze się roz

życie nastolatek

Nasza paczka ma zamiar opowiedzieć wam jak najwięcej o życiu nastolatków, dawać rady dotyczące tego wieku, pomagać w różnych sytuacjach i dobrze się bawić! Możecie pisać na naszego E-maila blog.nastolatka wp.pl różne pytania na temat dorastania. Na pewno Ci na nie wszystkie odpowiemy!

New Blog :

Siemka!!! Jak widać-nowy blog, ale nie pierwszy : Tzn...pierwszy ale na bloxie, bo miałam ich baaaardzo dużo : Tytuł bloga...jest taki, bo życie nastolatki jest super, ale są też czasem minusy, tzn problemy i trudności. Zaraz Wam wyjaśnie jak ja to widzę:  Cudownie jest spełniać marzenia i

Rodzice

.   No dobra koń cze papatki:* Właśnie takie jest życie nastolatki.

*: Coś o miłości :*

Czem jest miłość? Powiedz serce! Czem jest miłość? Szepnij skrycie! - To dwie dusze, a myśl jedna, To w dwóch sercach jedno bicie. Jak przychodzi do nas miłość? - O, nikt tego nie odgadnie! Dziś jej nie ma, a jest jutro, Jako perła w sercu na dnie. Jakaż miłość jest najczystsza? - Co z ci

Przyjaźń

Przyjaciel jest z Tobą, gdy go potrzebujesz. A jeśli Cię opuszcza to wiesz, że wróci i że daje z siebie tyle ile może. Chce twego dobra, pomaga ci, wspiera cie. Gdy Ty się od niego oddalasz, on Ci na to pozwala. Jest przy Tobie gdy tego potrzebujesz ale i oczekuje tego samego od Ciebie. M

Kolejny nudny dzień w domu...

   Już trzeci dzień siedzę w domu... i co robię??? - nudzę się!!! Jeszcze Wam nie mówiłam... jestem chora przez mojego głupiego kolegę z klasy, który próbował mnie natrzeć. Na szczęście nie dałam mu się!!! : Skopałam go, a potem uciekł do domu! Cienias jeden! A dlaczego akurat przez niego zacho

Dlugo nie pisałem ale...

Długo nie pisałem , wiem , ale poprostu zapomniałem hasła !! noirmalnie korkuje !! , ale w koncu sovbie przypomniałem !!! jupi ! i moge pisać nocie !! nop więc duuzo sie wydarzyło ... w skzole jak w szkole bla bla bla , wszysko Ok , z resztą kogo obchodzi szkoła ? No więc , po wielu nieudanych prub

Mam dobra intuicje

Mialam co do niego racje.. przyjechal byl u mnie trzy godziny od samege poczatku glupio sie zachowywal wszystko we mnie krytykowal a potem zbizylismy sie do siebie jak zawsze bo tylko to we mnie mu sie podoba a potem jak zwykle spieszylo mu sie do domu i teraz mnie olewa...nie pisze do mnie nic nie

1szy wpis, nowy rozdział w życiu!?

dzierże i staram się iść przez życie.... Wewnętrznie czuje ból który nie pozwala mi spać, zaś mój mózg cały czas namawia mnie do pisania wierszy od jutra znów chyba zaczne to robić a moje prace będe kawałkami ujawniał na stronie :p W myślach mam obraz jej twarzy... i mnóstwo pomysłów jak obdarzyć ją

cossik z dnia

dzisiaj z klasą byłam w kinie na 39 39 sposób na rekina 39 39 to bylo strasznie nudne ja prawie usypialam, a moje kumpele se jaja robily bo jak na koncu sie pocalowali to one powiedzialy ze nareszcie scena powyzej 18 lat i wogole lt heh gt pozniej przyszla po mnie kolerzanka zebym wyszla z

niewiem co robic!!!!

Tysia wyjechala patryk zaczol do mnie zarywac pisze do mnie esy w stylu quot kiedys bedziemy razem quot quot kotku,sloneczko quot a wieczorami quot dobranoc slodkich snow quot ja jestemm taka szczesliwa bo go tak KOCHAM no ale wiecie kazda szczesliwa chistoria sie kiedys konczy kumpele najpier

wszyscy tacy sami :

Zabawne, ale wiekszość tego co nas spotyka - spotyka nas nie w takim razie kiedybyśmy chcieli, ani negacja logiczna jakbyśmy chcieli , ani w ogóle wewnątrz odpowiednim momencie. jedną spośród takich rzeczy jest potrzeba ze strony płci przeciwnej w momencie podczas gdy my jesteśmy. hmm. zajęte? Ja si

Nowa nastolatka :-

O mnie i ...nie tylko!!!   Mam na imię Marika i mam 10,5 lat :P w sumie niedługo 11 więc chciałam założyć ten blog ... Mam przyjaciółki , znajomych , kolegów koleżanek np.: przyjaciółka : Marika, Julia koleżanki: hmm...Olga, WIki., Kamila , albo Olaa D , a znajomych to wieelu ..., ale oczywiści

Cześć.

Witam wszystkich którzy zechcieliby poczytać co wypisuje w tym blogu. Jak widać dopiero został on założony i nie oczekuje od was tego, żeby w godzinę było 100 wejść. W ogóle nie oczekuje tu wejść, po prostu chciałam gdzieś się rozpisać, bo rl jestem dość skrytą osobą, która nic o sobie nie mówi. W m

Niezły początek xD

No cześć wszystkim! Nazywam się Kasia, ale wolę ksywkę Kaka lub Kakusia. No więc mam 13 lat, od niedawna jestem nastolatką i wchodzę w wiek dojrzewania. Niby bardzo fajnie, ale jednak jest wiele problemów... Żeby się nie rozpisywać: zrobię kilka list, w których opiszę swoje problemy, kompleksy, zale

Co robiłam w weekend.

     Cześć.Przepraszam że nie pisałam przez ostatnie parę dni, ale tyle się wydarzyło, że długo by opowiadać.No więc w weekend, a dokładnie w sobotę poszłam z Agą na pielgrzymkę do Twardogóry.Było naprawdę super, spiewalismy i modliliśmy się.Najlepsze jest to że Paweł też poszedł i w drodze powrotne

Naruciak...

Hey...sorki ,że ostatnio nie było nowych wpisów ale zwyczajnie nie miałam czasu... A przechodząc do tematu Naruciaka...ogląda go ktoś z czytających??? Ja osobiście uwielbiam jego kanał bo czasami trudno przestać się śmiać gdy się go ogląda ,ale też potrafi mówić o problemach itp... Więc jak jeste

Moda 9829

       Ja lubię chodzić modnie ubrana i wiedzieć co jest na czasie. Najlepiej jest mieć swój styl. Ja to wam mówię . Nigdy nie kopiujcie czyjegoś stylu , gdyż może to zdenerwować tam tą osobę.  Powiem wam co będzie modne na wiosne 2012 roku. Przypominam najlepiej mieć swój własny styl a nie chodzić

Chłopak,który zakradał się do mnie przez okno ~Kirsty Moseley

Tak to coś nowego... Kupiłam sobie tą książkę i chce z wami podzielić moją opiniom na ten temat. Dopiero co przyszła więc jeszcze nie zaczęłam ale wiem , że to będzie dobra książka tak myślę A teraz kilka słów o autorce tej powieści Kirsty Moseley odniosła ogromny sukces,publikując swoje powieś

Samotność to ...

Nie którzy myślą ,że jestem samotnikiem. Nawet przyjaciółki nbsp ... może jestem ale powiem wam coś.Czasami trzeba być samym i wsłuchiwać w tekst i rym muzyki. Samotność to nie choroba ani nic z tego. Jeśli byś cały czas z kimś to by było nudne.Nie mieliśmy by nbsp chwili przemyśleć o swoim życiu.

Początek i już problemy

Witam wszystkich szalonych, zwariowanych, energicznych i schizowych ludz: .To mój pierwszy blog więc nie dziwcie się że jest taki skromny: . Postaram się was nie zanudzac ale... wszystko się okaże:P. Początek wakacji a ja mam już problemy na glowie. No cóż, sama sobie tej kaszany narobiłam. Najwięks

Początek i już problemy

Witam wszystkich szalonych, zwariowanych, energicznych i schizowych ludz: .To mój pierwszy blog więc nie dziwcie się że jest taki skromny: . Postaram się was nie zanudzac ale... wszystko się okaże:P. Początek wakacji a ja mam już problemy na glowie. No cóż, sama sobie tej kaszany narobiłam. Najwięks

wakacje naD Piasecznym...już po:

5 dni ale było bardzo fajnie, w sumie nie poznałam fajnych kolesi tak jak zamierzałyśmy z Myszą. Fececi to cioty, każdy tylko się ślimaczył na nasz widok ale co do czego to żaden nie zagadał ani nic. Oczywiście ściągnęłyśmy paczke na jeden dzień czy dwa juz nie pamietam i bawiliśmy się genialnie. Po

Opisiqi na gg - MiŁoNsNe

Siemqa jak siem macie?? Sory, że tak dlugo nie pisalam, ale nie mam zbytnio czasu Jak wchodze na kompa to tylko tak na pol godznki, godzinka i jak to ja zapominam cus napisac, al e nie gniewajcie siem. Nudzi mi siem i slucham musy sciagam nowe piosenki. Jak ktos bedzie mial jakies fajne najlep

Witam

Heyka jak się macie i cemu nie komentujecie noteq ciom ?? Tamtą notecqe dokońcyłam w tej samej i tylko jednym zdaniem hehe ja sem niemożliwa. Nigdy mi siem nie sce rozpisywać i dzisiaj tes siem nie rozpise więc ta notecqa bedzie nie za długa. A tak to dzisiej w skole nawet fajnie było chociaż było

No to Wisła nam zawisła...

naprawde to ja jestem tylko sponsorem, bo daje kase a to dziewczyny wybiorą prezent. Takie życie mężczyzny. Co do Marty...Dziewczyna strasznie mnie wnerwia. Pitoli głupoty, gada nie na temat, śmieje sie z byle czego, ma tak idiotyczne pomysły, że mozna dostac pierdolca z powikłaniami. Do tego wrzuca na

Przedstawienie

Siema! Jestem Arek Błąszczyk, mam 14 lat mieszkam w Łodzi, chodzę do gimnazjum nr 34. Jestem wielkim fanem Widzewa Łódź. Lubię słuchać muzyki, oglądać filmy, a zwłaszcza horrory i thrillery. Uwielbiam przebywać z dziewczynami i doskonale je rozumiem, choc czasami są nieprzewidywalne. Gram w piłkę no

Co znaczy moje imie ? ? ?

odżywiają się racjonalnie, przepracowują się. Drobne dolegliwoś­ci mogą uprzykrzać im życie. Słabe punkty: system wegetatywny, narządy rodne. ZMYSŁOWOŚĆ: Ten typ charakteru odczuwa silne pragnienie, by żyć pełnią życia. Są zmysłowe: łakomst­wo, przyjemności, seks tworzą u nich mieszankę - szczęśliwą lub

25.06.2005

smsy na gg raczej będzie rzadko przebywał wiec z nim nie pogadam ,ale jeszcze sie kiedys z nim zobacze: życie toczy się dalej będzie chociaż wraz z rodziną .Bo to było tak że on przybył do naszej szkoły w 2kl gim chodził do przeciwnej klasy. Mieszkał u ciotki teraz dwa lata mineły i powrót do domu

I m sad..

Dziś założyłam własnego bloga, ale czemu to zrobiłam? niektórzy piszą by sie wyżalić samemu sobie i w moim przypadku tak też jest nie mam komu sie wyzalic wiec bede prowadzic bloga. Ale czy to mi pomoze tego sama nie wiem. Przekonałam sie ze nawet wlasnej przyjaciolce nie mozna sie zwiezyc poprostu

cos na dzisiaj

Poklucilam sie z patrykiem nobo ta olcia z nim zerwala a nie mowilam a ja o tym nie wiedzialam i on byl poddenerwowany i ja do niego zaczelam dzwonic i on mnie w pewnym momencie zaczal wyzywac a ja jeszcze niewiedzialam o tym ze ona z nim zerwala no i do niego takiego esa napisalam quot ku*wa ty

Niedziela - dzień wolny?

No nastał czas szybkiej nauki na jutrzejsze zaliczonka p No ale cóź jak się nie chce być systematycznym to dostaje się po dupie.... Zaczynam się powoli martwić i zastanawiać czy miłość nie może być chorobą? Atakuje najpierw dusze serce jak kto woli a następnie wypełnia umysł nie pozwalając dop

Noc, blask księżyca....

Siedząc nad nauką, idąc do kościoła mój umysł cały czas spowity jest myślą o niej.... Sprawia to że mam już powoli tego wszystkiego dosyć ale z drugiej strony mam wrażenie jakby mój mały świat stał się o coś bogatszy, wspanialszy albo piękniejszy o jakiś drobny szczegół który płonie delikatnie w moi

O nastolatce

Witam na moim blogu ,będę tu pisała o pewnej nastolatce która ma różne problemy , lecz nie rozmawia z nikim o tych problemach . Zastanawia się często ,jak ma rozwiązać sprawy do których jeszcze sama nie dorosła .Miała nie za wesołe dzieciństwo , nigdy nie rozmawiała  szczerze z  rodzicami

Lepiej późno, niż wcale...

Jak to dzień dzisiejszy, niezwykłym się stał.....             Obudziłem się o 7:00, jak co ranek się umyłem, zjadłem śniadanie. Około godziny 9:00 zapukała sąsiadka z góry-myśle sobie-pewnie znowu chce 2 złote bo jej do wina brakło.....Koniec w końcu otwieram. I  co widze? Roczochraną, pijaną sąsia

Koszykówka, nerwowa przyjaciółka i wiele innych denerwujących spraw D

matmy, bo jest sprawdzian! Chyba się zabiję, wogule się nie uczyłam. A zresztą przecież matematyki nie da się nauczyć, trzeba ją zrozumieć. A ja jej nie rozumiałam, nie rozumię i nie będę rozumiała Moje życie to chyba jedno wielkie pasmo udręk, bo wiecie moja mama jest pedantką. Nawet nie wiecie

...

ha h zajebisty dzien .. d umowilam się z Dawidem na piąteka z Kamilem na sobote d hm.. mozee cos wypali z tym Dawidem d i mam nadzieje boo on strasznie sie mi podoba a pozatym kiedys chcialm z nim chodzic d a Kamil myśle ze to tylko juz kolega ze szkoly chodz fakt faktem zee to była moja miłość n

Lek na złamane serce .

Leczymy złamane serducha ! Dla mnie najlepszym sposobem na takie coś jest zjedzenie czegoś  słodkiego , popicia sokiem i oglądania jakiegoś horroru ! Zapomnisz o wszelkich smutkach i drugiej połówce , która okazała się pomyłką . Nigdy się nie poddawaj. Jeżeli masz jakieś zainteresowania to pogrąż si

Porada Stylowa! :

No Hejka! Dzisiaj mam dla was porade stylową na Lato!! Jak wiecie lato to dni pełne słońca i Jasnych barw. I dlatego mam dla was porade Jak się łatwo ubrać w 5 minut ! Okej to najpierw strój numer 1. Do Miasta Sklepu Buty- W tym roku jak co roku na półkach sklepu góróją sandałki! Możesz wybr

Nastolatka: Co mam zrobić?

Od niedawna  pracuję w Cr pracuję się mi tam bardzo dobrze atmosfera jest niezła klienci też w porządku. Jest tam chłopak pracuje na tym samym **** ale innym stanowisku całkiem innym zawsze w zasięgu moich oczu, bo to ja go musze wołać, ale miejsza o to wytłumaczę wam kiedyś oc o tak naprawde mi c

Taki sobie post

będziecie mieć dla mnie jakieś rady to piszcie w komentarzach, bo ja naprawdę nie wiem co zrobić. POMÓŻCIE!!!! Wasza Nastolatka 

3

, a w następnym poście ja na nie odpowiem mam nadzieję, że ktoś będzie chciał na pytania czekam do 1 sierpnia. No to chyba tyle co chciałam napisać. Życzę wam wesołych wakacji. Nastolatka lt 3 lt 3 lt 3

Recenzja...

Ostatnio oglądałam anime o nazwie Hellsing. nbsp Na początku ta seria mi się spodobała i tak był do 6 odcinku...wtedy to troszkę zaczeło robić się chore. Żecz jasna dooglądałam do końca i była ona bardzo dziwna Więc nwm czy polecać...jeśli lubicie chore ale to naprawdę chore anime to polecam ,

Dziękuje...

Ten wpis będzie trochę o depresji ale chciałabym wam polecić liste przeciw depresji Polega to na tym ,że bierzemy jakiś zeszyt ,kartkę i piszemy w nim za co chcemy podziękować np. Dziękuje za rodzine, przyjaciół ,zdrowie... Naprawdę to pomaga gdy jesteśmy niedowartościowani...przypominamy sobie

Anime...

Dawno nie pisałam lecz ostatnio pochłoneło mnie anime: Death Note nbsp Ta seria jest super!!! Oglądałam przed nią pare anime lecz to nie było tak dobre jak ta seria Zaczełam także rysować postacie z nbsp Death Note a , tak mi to wyszło Sama to rysowałam więc myślę , że się wam spodoba ten rysune

Złamane moje serce

Czuliście kiedyś ,że coś źle zrobiliście i musieliście ponieś tego kare ? Każdy nbsp wie jak jest. 6 miesięcy bez tego idioty . 6 miesięcy od nie pisania i odzywania się do siebie 6 długich miesięcy , które bardzo mnie bolą i nie przestaną . Czy można się zakochać przez internet i czy można odejś

Dla tego który mnie zostawił

Tęsknie za tobą Ale ty o tym nie wiesz Nie wiesz ,że przez ciebie cierpie Nie zdajesz sobie sprawy jak bardzo cię teraz potrzebuje Tylko Ciebie już tu nie ma Nie ma tego co było Teraz jest szary dla mnie świat Nie umiem nawet pięciu minut przestać o tobie myśleć Co ty zrobił ? Przez ciebie jestem wr

Wycieczka...

Ostatnio byłam z rodziną na wycieczce i wchodziliśmy na babią górę. Na początku było spoko ale później coraz ciężej. Gdy byliśmy na szczycie to widzieliśmy chmury...nie nad nami tylko koło nas!!! Super wycieczka , ja sama jestem zwolenniczką gór ,więc na prawie każdą wycieczkę jadę w góry nbsp

O mnie...

Hey W tym poście chciałabym wam trochę o mnie opowiedzieć... nbsp Po pierwsze imienia narazie nie chcę podawać więc...mówcie do mnie Ruda nbsp A nbsp to parę faktów o mnie: Moim hobby jest kajakarstwo i rysowanie nbsp Mam młodszą siostrę :D Mieszkam na Śląsku nbsp Mam urodziny 19 sierp

O blogu...

Ten blog powstał , ponieważ chciałabym nie tyle pisać...ale wytłumaczyć problemy nastolatków nbsp dlatego ,że sama jestem nastolatką i wiem coś na ten temat Będę też odpowiadać na pytania więc czekam na komentarze nbsp Na tym blogu będę z wami szczera...i chciałabym żebyście wy również byli ze m

Rozmowy o chłopakach, dążenie do miłości :

Cześć dziewczyny może na początek porozmawiajmy o chłopakach : jesteście w związku ktoś wam się podoba lub miałyście kogoś? Tak się zastanawiam, że chyba każda z nas chciałaby mieć ta druga osobę przy sobie która cie przytuli porozmawia z tobą powie coś miłego po prostu mieć poczucie, ze nie jest s

bez świadectwa!!ale schiz:

No i koniec roku szkolnego a ja siedze w domu jeszcze nawet nie ubrana, znajomi mnie wyyciągali na piwo żeby to oblac ale ja jakoś nie miałam ochoty nigdzie wychodzic, bo niby co miałam oblewac? komisa z niemca!?! eh, jeszcze nigdy tak nie miałam.. Ale co ja będe się przejmowac, teraz są wakacje i j

kOmUrKi

                          Jaką masz                komurkę? Ja na przykład mam samsunga różowego x640 z aparatem a ty? wpisz się D Nie masz jeszcze komurki !! Oto 2 rad jak przekonac  rodziców by kupili ci ją , po pirwsze: 1.Obraź się na nich nie odzywaj się pod żadnym pozorem ,gdy zapytają się o c

Heyka

Heyka jak się macie?? Ja jutro dokończe ostatnią notecke dobss?? Bo musem coś wymyślić hehe, nie no żartuje tylko robie tak bo sce mieć więcej notek na blogasq hehe. A tak to dzisiaj w skole było nawet fajniutko nio i jak zwykle siedziałam z klasą Monisi hehe a jak inacej. Tak szczerze mówiac to ja

-----*:*:*:_._._._

H eyo jak siem macie ?? :P P Mam nadzieje, że dobss. A tak wogle to bym zapomniała. Teras mi siem psypomniało, że nie napisałam nic o sobie : Jaka ja sem dziwna cio niem ?? Hehe Napisałam o swoich psiapsiółach, a o sobie nic. Niom to zacynam. Imie: Ania Nazwisko: Kto mnie zna ten wie Wieq: Cynaści

Smutna

Heyka jak siem macie ?? Ja sem smutna bo Monisia sest na mnie zła bo przez przypadek wysłałam jej łańcuszek, a ona nie sce mieć ich przesyłanych : A tak ciom powiecie bo mi siem nudzi. A tam narazie siem nie będe nią przejmować jej sprawa, że sest na mnie zła ona nie rozumie, że ja jej tego nie sc

życie nastolatek

Tadaaam!!Ha,ha!!Gutek się odmeldowuje!!: Znaczy się pojawiam się...To znaczy piszę notkę sama, samiutka bez niczyjej pomocy i w całkowitej izolacji rany, ale ja samodzielna sie robie... W każdym razie ciut sobie hakeruje i włamałam się na Zosine hasło jak Zosia to zobaczy to pewnie zdementuje pl

The Sims 3 Trailer

The Sims 3 to trzecia część świetnej i bijącej wszelkie rekordy symulatora życia mieszkańców. Użytkownik buduje dom, wyposaża go, a także tworzy w nim mieszkańców. Autorzy zauważyli, że ich produkt trafia przede wszystkim do żeńskiej części publiczności, dlatego tytuł jest kierowany raczej do

The Sims 3 Trailer

The Sims 3 to trzecia część świetnej i bijącej wszelkie rekordy symulatora życia mieszkańców. Użytkownik buduje dom, wyposaża go, a także tworzy w nim mieszkańców. Autorzy zauważyli, że ich produkt trafia przede wszystkim do żeńskiej części publiczności, dlatego tytuł jest kierowany raczej do

The Sims 2: Apartment Life Patch

The Sims 2: Apartment Life to kolejna część świetnej i bijącej wszelkie rekordy symulatora życia mieszkańców. Użytkownik buduje dom, wyposaża go, a także tworzy w nim mieszkańców. Autorzy zauważyli, że ich produkt trafia przede wszystkim do żeńskiej części publiczności, dlatego tytuł jest kierowany

The Sims 3 Patch

The Sims 3 to trzecia część świetnej i bijącej wszelkie rekordy symulatora życia mieszkańców. Gracz w The Sims 3 buduje dom, wyposaża go, a także tworzy w nim mieszkańców.

The Sims 3 trafia przede wszystkim do żeńskiej części publiczności, dlatego tytuł jest

The Sims 3 +1 Trainer

The Sims 3 to trzecia część świetnej i bijącej wszelkie rekordy symulatora życia mieszkańców. Gracz w The Sims 3 buduje dom, wyposaża go, a także tworzy w nim mieszkańców.

The Sims 3 trafia przede wszystkim do żeńskiej części publiczności, dlatego tytuł jest

Znalezione blogi:

Życie nastolatki (wika.r20)
o życiu nastolatki
Życie Nastolatki (szwedka99)
Ten blog opisuje , życie codzienne nastolatki .
Życie nastolatki (nastolatka199)
Problemy i różne sprawy życia nastolatki.
Hej nazywam się Magda, i chcę opisywać swoje życie na bloguu..:P czyli życie według nastolatki bo
Życie nastolatek (agunia1991)
Życie nastolatek
Blog jest głównie o mnie, o moim życiu nastolatki tzn. Problemy, TopMuzyka, Stylizaje oraz wiele
Życie nastolatki... (crazyola12)
w moim blogu będe opisywać życie zwykłej nastolatki...:P
Życie Nastolatek... (oliwkalove123)
Opisuje w moim blogu jak toczy się życie nastolatek....
Życie Nastolatki (ewelinqa96)
Blog opisuje życie nastolatki której siostra zaszła w ciąży w wieku 17 lat.
Z życia nastolatki (223angelika)
Blog będzie opowiadał o życiu o prywatnym nastolatków o rodzinie o życiu szkolnym i koleżeńskim

Miejsca:

Warszawa (470)
Londyn (295)
Warta (281)
Marki (274)
Kraków (234)
Naga (231)
Janów (204)
Adamów (202)
Pawłów (195)
Paryż (194)

Osoby:

Madonna (50)
Beatles (44)
Queen (36)
Doda (35)
Danny (35)
Doni (34)
Lilu (26)
Juan (23)